![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet zo bijtend of agressief, eerder melancho. Des gouts et des couleurs. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Als het werkelijk melancholisch was zou ik me niet zo onverschillig voelen bij het beluisteren van deze band. ![]() |
|
mooie melodietjes en episch songwriting doelen. beetje waar ik al sws een zwakte voor heb. ![]() |
|
Mensen die iets wel goed vinden. Mensen die iets niet goed vinden. Alles bij het oude. VIESPEUK!!! ![]() |
|
O, dat scheelt. Ik ken nu alleen die plaat en de voorkant van de hoes, verder geen idee hoe of wat. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Binnenkort ook als gelimiteerde Picture LP. Het ontwerp leent zich er goed voor. ![]() ![]() ![]() |
|
deze al gehoord? signature ![]() |
|
Ja. ![]() |
|
goed signature ![]() |
|
Niet zo goed als de laatste CoF, maar zeker niet slecht. ![]() |
|
idd sommige nummers springer eruit Madagascar en China dacht ik signature ![]() |
|
quote: Ja, het is het Cult of Fire-topic, maar toch dacht ik "hu, waarom wordt dit nou met Cradle of Filth vergeleken?" ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Die eerste mini van Death Karma is wel aardig ja. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Nieuwe van Heaving Earth gehoord en blaast dit wel weg ja. Het beste wat ik ooit in Tsjechië heb gezien. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Zo niet alleen gehoord maar meteen zelfs in Tsjechië gezien? Hoe was de vakatie daar? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Zoals de bandnaam doet vermoeden is dit MA-geinspireerd. Mooi oldskool, een ware verademing tussen al die moderne ellende. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Qua prijs/kwaliteit is de pils beter dan Heineken. Dat kan ik je mee geven. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: is dat niet zo'n Morbid Angel F, G en H - band? technisch, lichtoccult, razendsnel? signature ![]() |
|
Kleine influx van Immolation ook. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Dacht alzo nieuw slecht, doch al zovele malen gehoord. genrevoer signature ![]() |
|
Is nog altijd de essentie van DM voor mij. Hyperbruut, deathcore, Fleshgod-apocalypse toestanden, ik kan daar niet aan tikken. En nu gaan we vegen ![]() |
|
mag best nieuwe Hate Eternal, best goed! aldo'h kan impacter signature ![]() |
|
Rutan is oldskool. En nu gaan we vegen ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |