|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow, dat is dan wel even schrikken. |
|
quote: Er staat 7SinZ.... En Sin7Sin heeft bij mijn weten een zangeres ipv zanger. Boeiender |
|
Ook weer aanwezig, de 10e keer Occultfest https://www.facebook.com/events/465341133555483/?fref=ts [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 18-06-2013 11:37] |
|
quote: ander topic dus! je riskeert een ban voor een week! deze dusch: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/744855 [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 25-06-2013 16:23] I am mine own redeemer...! |
|
see you at occultfest! |
|
heerschendste lettertype evah! signature |
|
quote: Wat voor kortingen krijg ik als ik de website bezoek? En lopen die kortingen op naarmate ik de site vaker bezoek? |
|
Maar... maar... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Neem anders je familie lekker mee naar Hoogeveen. Maar goed, snoeihard aanwezig. Overruled en Herfst op de vrijdagavond betekent waarschijnlijk wel zaterdagbrakheid, maar ik ben er iig verdomde siked voor. Lijstjestijd: - BenKnuckles - ErikS - Hypnos - Meridian - Mmayo - The witch Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ancient Rites toegevoegd!! Bla |
|
Al weer? quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
misschien hadden ze ondertussen al gecanceld signature |
|
quote: Brand weer. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De vrijdag zeker aanwezig bij Overruled. Zaterdag kan ik niet, dan heb ik een gig met Massive Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Alleen zaterdag aanwezig, want vrijdag gaan wij hakkuhhh bij DJ Paul Elstak |
|
Ik twijfel nog 'em over Occultfest. An sich wel gezellig. |
|
Ga gewoon mee joh, altijd gezellig dat Occultfest en er is bier. |
|
bier ja! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ja! en tieten signature |
|
Kalm aan Hypnos, ze is nog steeds minderjarig. @Morridin - gewoon komen. Want: wat Mmayo zegt. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Maar niet op de camping Ik ga trouwens dit jaar sowieso niet omdat het tegelijkertijd is met Deathfeast. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 23-08-2013 17:46] |
|
quote: nog steeds?? DOH! signature |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Eerste keer sinds 5 jaar (denk ik) dat ik Occult mis, ik heb zelf iets staan in de Little Devil . |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |