|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil best een beetje saus op mijn burger. Anders proef je alleen de burger en dat is ook weer geen aanrader. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Of je vraagt om een burger met weinig saus. Als je dan nog teveel saus krijgt kun je altijd nog overwegen om er dat op de balie tussen uit te knijpen en uit te smeren. |
|
Ik wil gewoon personeel die zulks snapt zonder dat je het hoeft uit te leggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Joh. quote: Uhu.. maar dan nog, men moet toch wel een beetje snappen hoe een normale hamburger eruit ziet zonder dat je iemand drie meter verderop per ongeluk in het gezicht schiet met saus en ui omdat je een klein hapje nam. edit: Pannenkoek was lekkah hoor. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-09-2013 11:42] |
|
Gelukkig waren er tattoo's. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En snorren en slingers en ballonnen en party lint en brillen en toeters en taart en serpentine en rum [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-09-2013 11:36] |
|
En Regeertaart! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vrijdag geweest. Ik vond het geluid best goed Overruled en Diggeth gezien. Was tof! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Welke band was dit? |
|
@OWW: Hoe was Bring On The Bloodshed? Ik neem aan dat je flink de mosh hebt gelegd? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Geen idee. Nooit van gehoord ook. Ik heb Ancient Rites & Luctus gezien en Endymaeria een beetje meegekregen tijdens het versieren van Regeer. De rest heb ik moeten missen wegens bier drinken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hardcore Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik ben inderdaad hardcore ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Nee, de organisatie is er gewoon keihard op achteruit gegaan. Ik ben jarenlang naar Occultfest geweest, en zag soms amper een band, maar ging altijd omdat het er erg gezellig was. Maar met de jaren ging het daar steeds verder achteruit, waardoor ik vorig jaar heb besloten om maar niet meer te gaan en dit jaar ook absoluut geen behoefte had om te gaan, ondanks dat er best wel wat bands stonden die ik had willen zien. |
|
Organisatie is erop achteruitgegaan? Had occultfest organisatie? Er is bier, een minicamping, bier, bands, bier, twee podia, bier en op zaterdag een ontbijt om de kater weg te werken. Voor die prijs is dat meer dan genoeg. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |