|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Sterkte Hyppie. Boeiender |
|
Sterkte, maat! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
thanks behoorlijke horror was het, onwezenlijk erg bijna signature |
|
Kan ik me indenken... Wens Sarah ook veel sterkte, kerel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
thanx, zal ik doen signature |
|
Sterkte. Je moeder. |
|
dank man ik hoop dat er genoeg vervangers voor me gevonden worden op Occultfest om de bieromzet goed te maken signature |
|
Je moet toch wat doen met zo'n ruk line-up. Je moeder. |
|
quote: What's new? Boeiender |
|
Klopt, maar laat me er ieder jaar toch door verrassen. :D Je moeder. |
|
thanx drinkt er ene Occulties signature |
|
quote: |
|
Take care man. |
|
Sterkte Bart en Sarah. [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 05-09-2013 21:09] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
danke signature |
|
Sterkte kerel! Ik haak ook af .. moet erg veel studeren |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat dus. Was een mooi feestje. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: tenks signature |
|
Was gezellig. Maar ook erg rustig qua opkomst. Boeiender |
|
+ Gezelligheid Leuke mensen Doorspoelplee's Nazi met sateeeeeh Party Scene met overdaad aan onzin Rum, weer die rum Ancient rites Stofzuigerblekkieband uit verweggistan - Hamburgers met een kilo ui en een liter saus, ranzig Beker statiegeld systeem Weer het geluid, waardoor bands niet fijn overkwamen Posende gitaarsukkel uit bovenstaande blekkieband Weinig opkomst aan publiek |
|
Nou, ook weer gehad. Leuk hoor. Zelfs 2 bands + een beetje gezien. Jammer dat de organisatie steeds meer mensen wegjaagt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Door kutbands te boeken die niemand kent? Je moeder. |
|
Nou, dat ook een beetje, al vind ik dat persoonlijk niet zo erg. Ancient Rites was voor mij wel voldoende en Luctus was een ok verrassing. Gaat meer om die dingen die Mayo roept. Elk jaar weer die sausburgers bv. en nu dus ook een bekertjessysteem. Op zich prima, maar voor je laatste bekertje kreeg je je geld niet terug. En ze waren wel erg klein. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |