IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 23 en 24 nov: Speedfest en Distortion @ Klokgebouw, Eindhoven Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-06-2013 20:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zaterdag 23 november
Speedfest:

Hatebreed
Buzzcocks
Agnostic Front
Guana Batz
Honky
Valient Thorr
Peter Pan Speedrock

Zondag 24 november
Distortion:

Papa Roach
Behemoth
Satyricon
Heaven Shall Burn
Whitechapel
Adept
Alpha Tiger
The Psyke Project

Combitickets: 55 euro.

http://www.speedfest.nl
http://www.distortionfest.nl

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 22-06-2013 16:05 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

nog minder interesant dan vorig jaar...

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-06-2013 16:21 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Dit is niks, inderdaad, maar vorig jaar was fantastisch. De 'Spine of God' show van Monster Magnet is één van de coolste optredens die ik ooit heb gezien.

You have time. You are doing fine.

adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 22-06-2013 17:15 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

Snap die line-up van distortion echt niet. Papa Roach??? Op een festival waar vorig jaar Meshuggah en Opeth stonden?

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-06-2013 18:19 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Satyricon + Behemoth

Worth it

Black seeds of bunny!

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-06-2013 18:27 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ik ga wel weer. Op loopafstand 2 dagen zuipen voor Satan en nasi eten. Ik wil The Psyke Project wel eens live zien. Heaven Shall Burn trek ik ook wel. Whitechapel heeft me live nooit zo kunnen boeien maar sommige breakdowns vind ik wel vet. Verder zal het me allemaal wat, dat programma

InfidelAmsterdam
Usericon van InfidelAmsterdam
Posted 22-06-2013 18:38 by InfidelAmsterdam Wijzig reactieProfiel van InfidelAmsterdamQuote dit bericht

Zuipen voor satan.hij gelooft in iets?

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-06-2013 16:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2013 18:27 schreef Negatieveling het volgende:
Whitechapel heeft me live nooit zo kunnen boeien maar sommige breakdowns vind ik wel vet.

Die cancellen toch wel, maak je geen zorgen.

Zeer vreemde zet om Papa Roach daar neer te zetten inderdaad.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2013 17:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Buzzcocks?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Posted 24-06-2013 18:13 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2013 16:54 schreef iPim het volgende:
Die cancellen toch wel, maak je geen zorgen.

Ghe, die ene keer in Nijmegen stonden ze er toch maar. Ik moest mezelf even in de arm knijpen om zeker te weten dat het geen hallucinatie was, maar ze waren echt. En mega-getriggerd + white noise op de achtergrond, dus ook weer niet echt.

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 25-06-2013 19:56 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2013 16:21 schreef intothevoid het volgende:
Dit is niks, inderdaad, maar vorig jaar was fantastisch. De 'Spine of God' show van Monster Magnet is één van de coolste optredens die ik ooit heb gezien.

ja speedfest was wel gaaf qua lineup vorig jaar, maar distortion fest was vorig jaar ook al lame.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-06-2013 20:15 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Waarschijnlijk allebei de dagen aanwezig als vrijwilliger. Was tof om te doen vorig jaar met een gezellige groep vanuit Weert.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-07-2013 18:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuwe bands voor Speedfest:

The Monsters
The P.O.X.
The Urban Voodoo Machine
Vista Chino

Nieuwe bands voor Distortion:

My Dying Bride
Hypocrisy
Glamour Of The Kill
Middle Class Rut

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-08-2013 15:25 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Wat Distortion betreft.

+ Death To All (Speciale 'Human' setlist )
+ Havok
+ Angelus Apatrida
+ Obscura
+ Darkrise

- Behemoth

Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 22-08-2013 16:54 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

<token "Jammer dat DtA op zondag speelt"-reply>

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-08-2013 17:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Death en Havok. Vet!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-08-2013 21:25 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2013 18:13 schreef Negatieveling het volgende:
Ghe, die ene keer in Nijmegen stonden ze er toch maar. Ik moest mezelf even in de arm knijpen om zeker te weten dat het geen hallucinatie was, maar ze waren echt. En mega-getriggerd + white noise op de achtergrond, dus ook weer niet echt.

Pimmetje heeft gelijk gekregen, Whitechapel heeft afgezegd!

frontpage
Usericon van frontpage
Posted 23-08-2013 20:09 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Niet erg interessant nu Behemoth niet meer komt..

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Posted 24-08-2013 15:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2013 21:25 schreef MetalJan het volgende:
Pimmetje heeft gelijk gekregen, Whitechapel heeft afgezegd!

De man is een waar orakel! Oh well, zonder Whitechapel kan ik ook heel best bier drinken.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-09-2013 0:29 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Dying Fetus komt kennelijk ook, die zijn met Heaven Shall Burn/Hypocrisy op pad.

quote:
Yesterday it was announced that Heaven Shall Burn, Hypocrisy, and Dying Fetus will be joining forces for a European tour in November and December.

11/24 Eindhoven, NET – Distortion Fest

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-09-2013 20:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-09-2013 20:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Bevestigd voor Speedfest:

Tech-9 (last show ever!)
Anti-Nowhere League
Milwaukee Wildmen
Monster Truck & Bullet!

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-09-2013 20:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, Distortionfest lijkt me erg vettig.

Boeiender

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 24-09-2013 15:03 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

DtA bekijk ik wel in Romagnano Sesia...Tech-9 moet ik helaas missen

10.10.1942 - 20.11.2011

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-09-2013 21:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Voor Distortion:

Dying Fetus
Obscura
Chthonic
Darkrise

LLn
Usericon van LLn
Posted 30-09-2013 14:55 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

Ik ga ook maar naar Distortion.. Ik vind de line-up vet hoor!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com