|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
je hebt groot gelijk I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
... en dat heb je! sebinsagoil |
|
Groot gelijk !!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
stelletje kontkussers Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Precies Ik, Wil Schuurman |
|
Pff, moetn ik hier nu wel of niet op in gaan. De klojo in mij vind van wel. Het was gewoon een geintje wat tussen mij en Dargull ontstond. beetje uit de hand gelopen. Ik vind het nog steeds erg grappig, maar het was niet de bedoeling om ZM een of andere schade aan te brengen. Ik vind dat er door een aantal mensen erg overdreven op gereageerd wordt, lijkt wel of plezier hebben hier verboden is. |
|
Blijkbaar was er veel behoefte aan een uitlaatklep. Dat kan ik me goed voorstellen als ik denk aan het modereerbeleid dat af en toe gevoerd wordt. |
|
quote: DAN GA JE TOCH WEG????!!!!! oke..sorry...ik kon me niet inhouden.. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Mens bemoei je er niet mee .. |
|
quote: sorry?? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-10-2002 21:39] |
|
quote: doe niet zo ontzettend stom I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Jezes, het lijk hier wel de LPF Beetje druk maken om niks, man, dit is een forum, om het naar je zin te hebben en niet om allerlei regels na te leven En trouwens, jenje, eerst was jij meneer de moderator die enkel "on topic" en "slotje" kon uitkramen, en nou verneuk jij de hele boel!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ...hoor wie het zegt... |
|
Lees mijn stuk eerst Dan weet je waar het in dit geval om gaat. *reactie op snagger* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-10-2002 21:41] |
|
Ik ben het met Paul eens Dan maar een kontelikker hoor Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Heb ik iets gemist? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nee, gewoon kontlikken, dan ist wel goed |
|
Ja, dat laatste jenje, daar ben ik het mee eens... het lijkt alsof je hier geen plezier mag hebben. Maar, vroeger was jij ook tegen dit soort grappen, en nu is het wel grappig... kijk.. ik geef d'r geen reet aan wat voor chaos het hier is, serieus nemen doe ik het toch niet... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: lekker hoor Wiegen Meister ! |
|
Tja, ach, het was niks meer en niks minder dan ff dollen met wat mensen. Zat niks rottigs achter .. Ik vind zo flauw dat sommige mensen het meteen weer zien als één of andere kutstreek. Beetje geintjes moet toch gewoon kunnen zeg, of mag je hier alleen maar praten over hoe depressief je wel niet bent of welke pil je slikt! DUS NOGMAALS: het was een flauw geintje, niet mijn bedoeling geweets om iemand te irriteren ofzo. Trek je eigen conclusies zou ik zeggen |
|
quote: Mensen kunnen veranderen Snag. En misschien vinden ze het in eerste instantie ook wel grappig maar ze zullen ook vast wel ergens een "regeltje" hebben staan waarin staat dat het niet toegestaan is o.i.d. En wat moet je dan? Niet dat het altijd even leuk is, meer niet dan wel. Ik ben iig blij dat ik geen mod ben. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Een geintje kan best ... er moet alleen wel maat gehouden kunnen worden. Het modereren is al moeilijk genoeg. Houd daar rekening mee. |
|
Het was en is idd een grapje, ben het dan ook in eens met Jenje. |
|
quote: Ben ik ook met je eens. Het wordt de laatste tijd alleen vaak erg moeilijk gedaan over de kleinste dingen. En vooral het opdringen van worden en normen door mods staat mij echt tegen. Oh .. enne ... ik was trouwens niet de enigste, maar tot op het moment wel de enigste die verantwoording af durft te leggen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |