IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Als de kat van huis is .... Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 16-10-2002 21:04 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb helaas moeten vernemen dat het een paar dagen geleden ff een tering zooi was op het forum door een paar klojos. Het openen van talloze nutteloze topics is echt geen leuke grap!!.

Laat het duidelijk zijn dat als dit nog een keer gebeurt ik maatregelen neem en daarbij geen onderscheid maak bij wie of wat je bent of was.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 16-10-2002 21:09 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

je hebt groot gelijk


I spy with my little and verrry evil eye.....


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 16-10-2002 21:10 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

... en dat heb je!


sebinsagoil


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-10-2002 21:14 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Groot gelijk !!!!!!!


Wiegen Meister !


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-10-2002 21:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

stelletje kontkussers


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-10-2002 21:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Precies


Ik, Wil Schuurman


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff, moetn ik hier nu wel of niet op in gaan.

De klojo in mij vind van wel.

Het was gewoon een geintje wat tussen mij en Dargull ontstond. beetje uit de hand gelopen. Ik vind het nog steeds erg grappig, maar het was niet de bedoeling om ZM een of andere schade aan te brengen.

Ik vind dat er door een aantal mensen erg overdreven op gereageerd wordt, lijkt wel of plezier hebben hier verboden is.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 16-10-2002 21:34 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Blijkbaar was er veel behoefte aan een uitlaatklep. Dat kan ik me goed voorstellen als ik denk aan het modereerbeleid dat af en toe gevoerd wordt.



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 16-10-2002 21:36 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 21:34 schreef General Skullfucker het volgende:
Blijkbaar was er veel behoefte aan een uitlaatklep. Dat kan ik me goed voorstellen als ik denk aan het modereerbeleid dat af en toe gevoerd wordt.


DAN GA JE TOCH WEG????!!!!!

oke..sorry...ik kon me niet inhouden..


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 21:36 schreef WickedKimmie het volgende:
DAN GA JE TOCH WEG????!!!!!

oke..sorry...ik kon me niet inhouden..

Mens bemoei je er niet mee ..


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 16-10-2002 21:37 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 21:36 schreef Jenje het volgende:
Mens bemoei je er niet mee ..


sorry??



I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-10-2002 21:39]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 16-10-2002 21:39 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 21:38 schreef Jenje het volgende:
Je weet niet waar het over gaat.
Je moet alleen wederom kontelikken.



doe niet zo ontzettend stom


I spy with my little and verrry evil eye.....


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-10-2002 21:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jezes, het lijk hier wel de LPF

Beetje druk maken om niks, man, dit is een forum, om het naar je zin te hebben en niet om allerlei regels na te leven


En trouwens, jenje, eerst was jij meneer de moderator die enkel "on topic" en "slotje" kon uitkramen, en nou verneuk jij de hele boel!!



Ik, Wil Schuurman


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 16-10-2002 21:40 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 16 oktober 2002 21:39 schreef WickedKimmie het volgende:
doe niet zo ontzettend stom


...hoor wie het zegt...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lees mijn stuk eerst

Dan weet je waar het in dit geval om gaat.

*reactie op snagger*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-10-2002 21:41]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-10-2002 21:41 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik ben het met Paul eens

Dan maar een kontelikker hoor


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-10-2002 21:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Heb ik iets gemist?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 16-10-2002 21:42 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Nee, gewoon kontlikken, dan ist wel goed


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-10-2002 21:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ja, dat laatste jenje, daar ben ik het mee eens... het lijkt alsof je hier geen plezier mag hebben.

Maar, vroeger was jij ook tegen dit soort grappen, en nu is het wel grappig... kijk.. ik geef d'r geen reet aan wat voor chaos het hier is, serieus nemen doe ik het toch niet...


Ik, Wil Schuurman


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-10-2002 21:51 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 21:16 schreef FireFox het volgende:
stelletje kontkussers


lekker hoor



Wiegen Meister !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja, ach, het was niks meer en niks minder dan ff dollen met wat mensen. Zat niks rottigs achter ..

Ik vind zo flauw dat sommige mensen het meteen weer zien als één of andere kutstreek.

Beetje geintjes moet toch gewoon kunnen zeg, of mag je hier alleen maar praten over hoe depressief je wel niet bent of welke pil je slikt!

DUS NOGMAALS: het was een flauw geintje, niet mijn bedoeling geweets om iemand te irriteren ofzo.

Trek je eigen conclusies zou ik zeggen


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 16-10-2002 21:54 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 21:47 schreef Snagger het volgende:
Maar, vroeger was jij ook tegen dit soort grappen, en nu is het wel grappig...

Mensen kunnen veranderen Snag. En misschien vinden ze het in eerste instantie ook wel grappig maar ze zullen ook vast wel ergens een "regeltje" hebben staan waarin staat dat het niet toegestaan is o.i.d. En wat moet je dan?
Niet dat het altijd even leuk is, meer niet dan wel. Ik ben iig blij dat ik geen mod ben.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 16-10-2002 21:56 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Een geintje kan best ... er moet alleen wel maat gehouden kunnen worden. Het modereren is al moeilijk genoeg. Houd daar rekening mee.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-10-2002 21:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het was en is idd een grapje, ben het dan ook in eens met Jenje.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 21:56 schreef Paul het volgende:
Een geintje kan best ... er moet alleen wel maat gehouden kunnen worden. Het modereren is al moeilijk genoeg. Houd daar rekening mee.

Ben ik ook met je eens.
Het wordt de laatste tijd alleen vaak erg moeilijk gedaan over de kleinste dingen.

En vooral het opdringen van worden en normen door mods staat mij echt tegen.

Oh .. enne ... ik was trouwens niet de enigste, maar tot op het moment wel de enigste die verantwoording af durft te leggen


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen