|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
dont' know, don't care |
|
Joh, heb er nog niks over gehoord. Hoe oud is hij dan wel niet geworden? ergens in de 30 ofzo? DooM III - The legacy of Evil lives on - Coming 2003 |
|
|
|
Het is inderdaad waar. Vorige week hoorde ik dat hij in het ziekenhuis lag en dat de situatie kritiek te noemen was. Ik vond hem altijd erg grappig. the only pleasure is pain |
|
dus nu is die vreindin van hem weer vrij... ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Jammer, grappig mannetje. Hij is 35 geworden. Bazzio Attacks!!! |
|
35 jaar, hij was irritant, maar toch trieste zaak. Gecondoleerd dan maar. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat was toch al langer het geval??? |
|
o ja? het zal wel. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 25-05-2002 21:59] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
r.i.p bart... No meat is sweater |
|
Das wel jammer ja, ik kon vroeger altijd wel lachen om Bart B.O.O.S. (ondanks de vervelende opmerkingen, omdat ik toevallig dezelfde naam heb...) |
|
Tja die opmerkingen heb ik ook gekend ja. Hij was tof. |
|
damn.. ja B.O.O.S heerschde echt hard.. R.I.P Bart |
|
Hij kan in ieder geval kijken op een geslaagd leven denk ik. Ondanks zijn ziekte vocht hij om zijn dromen te bereiken en zijn grootste droom is ook al weer wat jaartjes draaiende. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Jammer. Nu heet 'ie "Bart in Grave". |
|
hmm, ik vond het wel een ok mannetje omdat hij ondanks veel tegenslagen zo ver is gekomen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
idd erg jammer. was wel diegene die weer een beetje leven in de publieke omroep wereld bracht. |
|
Niets van meegekregen allemaal. Jammer, hij was op zijn eigen irritante manier wel grappig. God hates us all... |
|
weer iemand minder die geen blad voor de mond neemt.. wat is dat toch de laatste tijd? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Erg jammer. Ik heb erg gelachen om de teringtubbies Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: Het lijkt idd wel hunting season van de Grim reaper. Only the good die young, all the evil seems to live forever.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vroeger vonnik hem irritant, maar sinds BNN heb ik veel respect voor hem gekregen.. Lollig ventje, leuke programma's, jammer dat hij dood is.. Bart, RIP jongen! |
|
Ach ja... that's life... en als je dan ook nog een lastige ziekte hebt, is het een wonder als je oud wordt. Maar goed, dit is denk ik maar beter zo voor hem. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
sja ik heb eigenlijk nog nooit een programma van em bekeken (kijk ook bar weinig tv) heel vroeger boos en dat vond ik niet interessant... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik vond hem een irritant, vervelend en puberaal mannetje... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |