|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
rip bart,de kist zal in ieder geval niet al te veel kosten, een kindermaatje |
|
triest,deze gast vond ik persoonlijk wel cool.Bart rust in vrede jongen |
|
quote: we kunnen in ieder geval zeggen dat ie niet op grote voet heeft geleefd. en televisie maker in hart en nier... laat maar. |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hehehe, MHUAHAHAHA ahum... |
|
Makkelijk grappen maken; Dirk jan zal vast aankomen met een geniaal gevonden kabouter grap, zoniet meerdere. Feit is dat dit onderdeurtje een omroep van de grond heeft gekregen; iets dat in deze maatschappij als een succes geroemd kan worden. Godverdomme; waarom gaan niet eerst alle suffe kutlijers naar de klote!!!! Zou iedereen toch hetzelfde aantal hartslagen toebedeeld zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-05-2002 4:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Omdat je over suffe kutlijers geen goede grappen kan maken... edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-05-2002 4:18] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Jazeker! Just name them! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
RIP Bart. |
|
Ik vond die gozer maar een irritante kutkneus dus eigenlijk intereseert het me geen fuk Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Who'll be next? Frank Rijkaard? |
|
Daar zouden we natuurlijk een soort weddenschap iets over kunnen starten... "voorspel wie er doodgaat"... (en dan natuurlijk wel BN-NERS) ik gok dat Prinses Juul binnenkort haar laatste adem wel eens uit zou kunnen gaan blazen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
In dat geval: -Claus -Bernhard -Juliana En wat Bart betreft: np: impaled nazarene - i am the killer of trolls |
|
Geen kunst aan.. De tandarts van Peter Schraag Die ene lispelende maitresse van Saddam Hussein Die man die Gerrit heet en die niemand kent en niemand wou kennen. De vaste visagiste van Melkert |
|
Oh wacht dat is niet volgens de regels wel in dat geval W. Frequin (freakin' struikelincident), K. Schuurman (alomobilistische trukendoos gaat van viaduct enkele honderden meters na officiele afslag) verder voorzie ik geen bijzonderheden. |
|
Oh wacht, ik krijg net door in mijn bol (ontvangst is wat slecht door atmosferische storingen) dat Philip Freriks gaat worden gewurgd door een prachtig verkrachte dicteewaardige volzin. |
|
eh... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nee wacht, het is nog niet compleet Marcel van Dam gaat van zijn volbloed stokpaard vallen, maar overleeft het wel. Pas als de traumahelicopter neerstort op de schnabbeltoermousine van G. Joling gaat het mis. Marco Bakker rijdt ondertussen nog vele hoogzwangere draagmoeders aan flarden, maar dat telt waarschijnlijk niet mee. |
|
Ik kan het bijna niet geloven mensen maar onze bloedeigen Maxima gaat zich verslikken in een stuk gedroogde worst tijdens een werkbezoek aan een middelgrote paardenslagerij in het midden van het land. De tijdens het feestelijk gebeuren eveneens aanwezige populaire zanger Bennie J. poogde haar te redden door een incisie te maken in haar hals om haar luchtpijp te openen. De doldrieste deurdonderaar gaat hierbij iets te enthousiast te werk - misschien dat een half litertje kwaliteitsvodka hierbij ook nog een rol speelde - en sneed haar hals af. Het wonderschone hoofdje van de kroonprinses rolde enige meters verder alwaar een demonstratieslachtpaard het van schrik met een hoefslag ongeschikt maakte voor herplantatie. Een en ander zal, zo vreest men daags daarop in de krant gevolgen hebben voor de bilaterale betrekkingen. |
|
Ik gooi die bol maar eens aan de kant en ga een pot sterke koffie zetten. |
|
volgens mij ging het hier over Bart de Graaf. on topic pls |
|
Nou volgens mij gaat dat ventje het ook niet lang meer maken. |
|
quote: |
|
NOu, mensen ik vind toch dat we wel even een halve minuut stilte moeten houden, en daarna maar weer een halve stille tocht |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |