|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zo is het! ik moet het nog maar zien te halen (nog twee maanden te gaan ) |
|
Ik heb wel respect voor hem, als je 24 uur per dag met pijn leeft en toch zo'n instelling hebben, vind ik zonder meer respect afdwingen! |
|
Gisteren met een half oog naar die herdenkingsuitzending van BNN gekeken. Die oude fragmenten uit zijn veronicatijd waren toch wel weer eens leuk om te zien. |
|
B.O.O.S. keek ik ook ook altijd naar destijds. Maar een stille tocht en een minuut stilte? Ach, dit is nederland he, dus waarom ook niet... |
|
Nu alleen nog een "bart we love you" nr van Gerard Joling en het is compleet Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
nnNNnNEuke NEukeE.. BEffe LIkke Likke BEffE PIjpe. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Deert niet, ik ben er nog. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Met een naam als nihil ben je niet blij als jij er ook nog bent. |
|
bart de graaf is dood ow wisten jullie dat al Je moeder. |
|
LOL PURE FUCKING BART DE GRAAF METAL! |
|
Ach ja .. jammer .. het doet mij meer dan de dood van pimmeke, deze jongen heeft tenminste echt gewoon zijn eigen ding gedaan. Maar de dood van een mens doet mij weinig |
|
tis idd kut hoewel ik em sinds dat BNN weg ging bij veronica toch minder boeiend ben gaan vinden... maar twas wel cool kereltje jah Je moeder. |
|
OH ja, dan nog iets. Wij hebben hier de Veroncia gids. Nu staat er opeens waar eerst Yorin stond 2 kolommen, een met Yorin en de andere met Veronica? |
|
a. sommige mensen weten nog steeds niet dat veronica niet meer bestaat b. veronica is weer terug c. yorin gaat weer veronica heten Je moeder. |
|
Ja, van A was ik op de hoogte. Maar het schijnt nu dus B te zijn. C weet ik niet. Het maakt ook niet uit. Veronica/Yorin is toch kut. Al die belachelijke programma's gericht op domme mensen. |
|
Whahaha, over de Veronica gids gesproken. Weet u wat daar in staat deze week? (gids ontvangen op dinsdag) "Bart de Graaff ligt al geruime tijd in het ziekenhuis vanwege een buikvliesontsteking. De gezondsheidstoestand van Bart baart -een bepaald persoon- zorgen:"Het herstel gaat minder snel dan we verwacht hadden". Omdat onduidelijk is wanneer hij weer op de been is, zijn de opnamen voor de Stalkshow stilgelegd. Zeker is dat Bart voorlopig voor weken is uitgeschakeld. ..." Hoeveel tijd van tevoren wordt die tv-gids gedrukt? |
|
quote: is dat een songtekst van jou metalband? |
|
quote: daar heb je een punt, maar ik bedoelde naturlijk gelukkig voor jullie allemaal... Tum podem extulit horridulum... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |