|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik lees net een berichtje van iemand die meer wilde wat over Up The Irons? Aangezien ik zelf in dat orkestje speel even wat schaamteloze zelfpromotie: wij zijn dus een nederlandse Iron Maiden Tribute band. We bestaan uit ervaren muzikanten die al 2.5 jaar avondvullende Maiden-shows spelen. Onze zanger is denk ik hier het beste bekend: Sascha Burchardt (ex-Sun Caged). Ik weet dat er tig Maiden coverbands in ons land rondlopen. Ik ga niet lopen vergelijken, dat moeten anderen maar doen. Wij proberen ons echter te onderscheiden door (waar het kan) een authentiek maiden- decor neer te zetten: denk aan Powerslave-piramides, vuurwerk, Eddie's, vette lichtshow en gastoptredens van bekende metal-muzikanten. Daarnaast gaat het natuurlijk vooral om de muziek. We spelen dus niet op inbanez-gitaren maar zoveel mogelijk op authentieke instrumenten (Fender strat en gibson, kletterende harris-basgitaar en een Nicko-drumkit). Volgende week vrijdag spelen we in de Tavenu in Waalwijk. Dus mocht je zin hebben. We hebben hier maanden aan gewerkt en het wordt zeker een speciale avond. Voor info, plaatjes etc. kun je kijken op onze voorlopige site: http://run.to/uptheirons Hopelijk tot ziens bij een van onze optredens! Martijn "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
mail jij maar ff nr info@the-stage.be en presenteer je band Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Heeej Martijn, wat leuk jou hier te zien op ZM, ik heb nog leuke foto´s van Progpower, zal ik ze doorsturen via icq of per email ??? Ik hoor t wel.... |
|
Aanwezig, Whaha, en de rest: Snaggermans de baggermans Lord "Pleur achterover" belial Ik, Wil Schuurman |
|
Je had hem vast al wel gezien maar deze heb ik van Sascha en Joey gemaakt op PP: |
|
DAMN! Volgende week vrijdag kan ik niet! baal, baal, |
|
quote: Jammer! Nou ja, er komen genoeg volgende keren "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote: Jammer! Nou ja, er komen genoeg volgende keren "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Ik heb even een vraagje over jullie, spelen jullie nummers van alle albums of enkel van de wat oudere albums ? Ik, Wil Schuurman |
|
|
quote: We spelen nummers van vrijwel alle platen, op de twee Blaze-albums na dan. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Mooi, toch wel di'anno hé ? Ik, Wil Schuurman |
|
ik hoop dat ik niet achterover pleur |
|
Ik hou de camera in den aanslag, mocht het gebeuren... Dan volgt hier de reportage "Pleur mee met zouwe van de BMB" Ik, Wil Schuurman |
|
hehe, en het rijm nog ook! neem nu een 'pleur-cursus' bij dzouwe! dus komt dat zien in waalwijk! up the irons + special support act! |
|
Whaha waar blijven de BMB-groupies nu ? Ik, Wil Schuurman |
|
Hey.. Up the irons.. Hebben jullie nie ooit es in Etten-Leur gespeeld? Klonk nie slecht hoor.. |
|
Heh, heb jullie al 2x gezien in de (inmiddels dichte) KWJ in Kaatsheuvel en in de Tavenu, zal wel proberen aanstaande vrijdag weer te komen want 'tis altijd van begin af aan tot het einde met volle longen meebrullen en headbangen met jullie BTW, sommige mensen kunnen geen Flash hebben dus gaarne een "Skip Intro/HTML-only" link op jullie site please want zo kan ik dus geen fuck zien. |
|
quote: zeker wel Di'anno! "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote: We hebben al meerdere malen in Etten-Leur gespeeld. De mensen rulen zwaar daar!! 14 december a.s. weer op Thunderturf. [Dit bericht is gewijzigd door Forever Times op 23-10-2002 19:19] "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
wie kent trouwens Masters Of Maiden? heavy metal (metallica, maiden, motorhead, priest)coverband ergens uit Rotterdam ofzo? kheb ze afgelopen zomer op een festival gezien...was errug goed! |
|
die waren tijdens koninginnen rock in ittervoort best slecht. ik heb trouwens een "up the irons" patch die mijn jekker siert |
|
quote: Speelden die in ittervoort toen? Ik weet alleen nog dat defcon one en mangled speelde. Ik was zo kutje zat. Ik had 50 bonnen gekocht. Die heb ik allemaal opgezopen. Wel van smiddags 3 uur af tot snachts 2. Maar evengoed. |
|
HEUY!!!! Ittervoort was inderdaad een wazig feestje. Vooral het maandverband gevecht tussen Hub & Heuy Week later nog te horen gekregen dat er een meisje een week in het ziekenhuis had gelegen door een wazige aktie van Hub |
|
quote: ja? ohh... hmm.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |