|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh my fucking God Nu ga ik me Dwaallicht daar toch tegen komen .. |
|
Wat tof! D'r komen allemoal ZM'ers noar de stad tou! Ik ga natuurlijk alles aan doen om er bij te zijn! D'666 heerscht! En zoals Schaffelaer (kom jij wel in de Ster?)al zei: eindelijk weer beuk'n in de Vera...... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: ROFL!!! |
|
Godverdomme, mensen. De Ster is een Metalcafe. En het is al meer dan twintig jaar Home of metal History. Er hangen notabene een paar schoenen van de zanger van Manowar. Ps. dit is geschreven door Smirre. Ik was vergeten op mijn naam in te loggen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
HEUY!!!! Dat is wel heel erg speciaal een paar schoenen Zal wel lekker ruiken daar in de ster. |
|
quote: hehe precies, we gaan gewoon met een zak om ons hoofd lopen! zo herkent ie ons nooit! 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Haha, die Eelko, denkt dat-ie onder z'n rondje uitkomt... schrale Groninger!!! Altijd hetzelfde daar in het Noorden . |
|
quote: Hey Maarten, is het nou echt nodig mijn naam te gebruiken? En zo gierig ben ik niet, zorg er eerst maar voor dat je me bij kan houden |
|
quote:Hoeveel nu helemaal bij elkaar? Een stuk of vijftien? Zouden die opvallen temidden van een mens of 200? Touché, pussycat! |
|
Vast wel, het zijn allemaal mensen met vierkante oogjes ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ha, toen ik je vanmiddag tegenkwam had je anders nog steeds ronde kijkertjes Touché, pussycat! |
|
Wij gaan iig allemaal als Panda verkleed. |
|
Moet je je haartjes weer laten groeien |
|
quote: Pfff, die zijn nu nog steeds langer dan die van hem. |
|
Het D'666/Diabolic/Behemoth concert wordt omgedoopt tot Panda-tribute concert? Touché, pussycat! |
|
Aslteblieft niet zeg .. Het is een leuke muziek kijk en bier drink concertje! |
|
quote: Valt er nou nog wat voor mij te regelen of niet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Tsja, als jij dat wil moet je het doen.. ik ga gewoon biersûppe en headbangen 11.45: restate my assumptions |
|
hahaha ja inderdaad, gaan jullie maar fijn een verkleedpartijtje houden, dan ik drink ik met styhn bier. Trieste gast |
|
dan ga ik toch ook voor het bier |
|
quote:wie versta je onder wij?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De Strooier is toch niks voor mij. Tum podem extulit horridulum... |
|
- Styhn - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht - Amarantha - Vargen666 - Rectum Lobotomy zeker weten!!! - Infaustus - Beastial Blasphemer En wie komen er nog meer? No regrets and no remorse... |
|
quote:hopelijk komen er nog wel meer mensen, zo klein is de Vera ook weer niet, dan is het wel erg een besloten feest |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |