IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 8 november in de Vera: Destroyer 666, Behemoth en Diabolic Vorige pagina
Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 11-11-2002 19:23 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

teringkut, hebben ze die nummers gespeeld? Volgende keer mot ik minder drinken

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-11-2002 21:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 18:23 schreef MBMarduk het volgende:
Ik vind D'666 gewoon geniaal ( != ingewikkeld )
Proest!!
*hijst zich met moeite op aan bureau*

Touché, pussycat!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 11-11-2002 21:17 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 18:55 schreef Azagthoth het volgende:
Ik ben nog steeds helemaal verbaasd van Behemoth... Wat een band zeg!
Idd. Of je het nu leuk vindt of niet. Het is wel ongelooflijk wat die lui kunnen.

Touché, pussycat!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-11-2002 21:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 21:15 schreef Sporty Voleg het volgende:
Proest!!
*hijst zich met moeite op aan bureau*

Je begrijpt dat '!=' 'is niet gelijk aan' betekent, hoop ik?

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 11-11-2002 21:19 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

gelukkig dat dwaallicht het duidelijk uit kan leggen

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 11-11-2002 21:32 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 21:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Je begrijpt dat '!=' 'is niet gelijk aan' betekent, hoop ik?
Wie verzint nou zoiets? Dat kan de gemiddelde kompjoetr-analfabet toch niet weten? Is daar niet gewoon één of ander alt-functietje voor?

Touché, pussycat!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-11-2002 21:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 21:32 schreef Sporty Voleg het volgende:
Wie verzint nou zoiets? Dat kan de gemiddelde kompjoetr-analfabet toch niet weten? Is daar niet gewoon één of ander alt-functietje voor?

MBMarduk is enigszins nerd. Ik heb "!=" bij een C++-vakkie zien langskomen.

Maar je begrijpt toch zeker ook wel dat niemand met goed fatsoen Deströyer 666 'ingewikkeld' kan noemen. Wel een coole band, dat zekers.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 11-11-2002 22:13 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

zo te horen was het dit concert missen wel waard om op te nemen

[Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 11-11-2002 22:13]

11.45: restate my assumptions

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 11-11-2002 23:25 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 11 november 2002 18:15 schreef Jenje het volgende:
Ik vond Destoyowar 666 zo gruwelijke gay als de tering .. wat een kut muziek, werd er letterlijk onwel van. Zanger kan zonder megaecho geen ene fuck.

Behemoth was op een vreselijk kutgeluid (met name in het begin) best goed. Nieuwe album lijkt me erg goed, alhoewel ik de Thelema-nummers er huizenhoog bovenuit vond steken.

Diabloic .. sja .. standaard ...

Nu, bij je hobbies staat er dan ook geen black thrash vermeld! Hou er dan ook je bek over dicht! Je begrijpt het gewoon niet! Ik zit hier toch ook niet te leuteren over hoe gay Covered in Ashes is!

Je kan me de bout hachelen!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 12-11-2002 12:22 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 21:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar je begrijpt toch zeker ook wel dat niemand met goed fatsoen Deströyer 666 'ingewikkeld' kan noemen.
Achteraf wel, maar ik was zo overdonderd door die schijnbaar onmogelijke analyse van de composities van D'666, dat ik pardoes van m'n stoel tuimelde.

Touché, pussycat!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com