|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb in tijden niet zo'n een goede live metalband gezien als gisteren in Zaandam. Behemoth Heerscht!!!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht - Amarantha - Vargen666 - Rectum Lobotomy zeker weten!!! - Infaustus - Beastial Blasphemer - Claw ? + Fedaykin ? + Vklodak ? +Mini ? + Support ? -Sassette - Sporty Voleg - Jenje? - Vargen666 |
|
quote: Ik heb inderdaad gewoon gereserveerd, ben ik iig zeker dak binnen kom Maar Jenje & Shera zijn er ook, met nog 2 maten |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht - Amarantha - Vargen666 - Rectum Lobotomy zeker weten!!! - Infaustus - Beastial Blasphemer - Claw ? + Fedaykin ? + Vklodak ? +Mini ? + Support ? -Sassette - Sporty Voleg - Jenje? - Vargen666 - Jenje - SheRa - Twee Maten |
|
Dat wordt een leuk avondje vanavond voor jullie!!! en ik moet het doen met Deicide... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
gvd... ik ben compleet naar de klote... Tot zes uur lopen zuipen gister Maar ik ben d'r zeker bij! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik ben er ook zekers bij!.... |
|
AAAAARGH!!! METAL!!!!!! |
|
ik ben dr niet bij, mot morgen de studio in.. Trieste gast |
|
Destroyer vond ik helemaal te gek! Het heerschte de pan uit! Behemoth vond ik minder. En ik heb allemaal ZM'ers ontmoet! (Proost Cadaveria, Amarantha, Valorian, Dwaallicht en Vargen!) Kortom een fijne metalavond in de Vera en de Ster. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Pfffff *fucking wasted* en ik moet over een half uurtje alweer naar Wageningen. Diabolic de helft van gezien (klonk vet), Destroyer helemaal, had er iets meer van verwacht maar ben toch uit mijn dak gegaan (speelden wel slordig had ik de indruk) en Behemoth was voor mij het hoogtepunt, de eerste keer dat ik ze zag en ze bliezen me behoorlijk weg! Daarna nog in dat café met de twijfelachtige benaming geweest wat overigens idd een heerschtent is en gehouwehoerd met Lilith, Smirre en Rectum Lobotomy (wat staat dat belachelijk zo ). Tof!!! Jammer dat regio Utrecht niet zo'n prachtzaal als Vera heeft. |
|
Ik moest zeggen dat ik destroyer 666 beter vond dan Behemoth, mede omdat ze net de betere nummers speelden Vooral leuk was dat een klasgenoot die mee ging meteen een slag in z'n keel kreeg in de mini pit tijdens destroyer (hij is een beetje een opschepper..."ik ga 4 keer per week na fitness ) |
|
Yep, ik heb me ook wel goed vermaakt. Diabolic klonk verbazend goed, lekkere solo's. Toen destroyer kwam was ik al aardig dus over destroyer en Behemoth kan ik niet veel meer zinnigs zeggen dan dat ik hard uit m'n dak ben gegaan en het geluid verbazingwekkend kut was. (veel slechter dan destroyer vorig jaar) Maar dan alsnog, ik was aardig Tof om een paar Z.M. mensjes te ontmoeten, he Dwaallicht, thnx for the see you next time! |
|
Het was tof. Alleen ben ik zelf niet zo'n fan van de nieuwe Behemoth. Diabolic heerschte enorm, en Destroyer was ook tof. Ook nog een drietal ZM'ers ontmoet (1i1ith, Smirre en Rectum Lobotomy ), toffe lui allemaal. We zullen zker nog wel eens naar de Anus komen. |
|
Diabolic deed me niet zo veel. D'666 speelde voor mij te onbeheerst en slordig maar wel met overtuigende presentatie, dus ik heb me er wel bij vermaakt. Behemoth maakte 'gewoon' waar wat het op cd ook doet en daarvoor petje af. Er zijn weinig bands die dit kunnen. Jammer dat het geluid later in de set verslechterde, da's meestal toch precies andersom. Ook het gekloot met de triggers aan het eind vond ik jammer (ineens geen kick en snare meer...). Heb nog wel een zootje ZM-ers gezien die ik niet ken (heb er uiteraard ook een paar niet gezien). En ja, Smirre, 'k zal m'n best doen niet al te veel uit m'n dak te gaan Touché, pussycat! |
|
Ja, het was weer mooi! Diabolic was voor mij een verassing, met wat slomere stukken waarop je lekker kon doorbangen. D'666 was echt ok. Behemoth was gewoon te strak en evol voor woorden! 'k Werd nog ongevraagd naar voren op het publiek gesmeten (ben maar 60 kilo) door m'n maat van 2 meter, waardoor ik zeer pijnlijk op m'n schouder kwam *voelt nu weer aan schouder*. Toen was ik echter zo zat, dat ik nog wel kon stage-diven (ja, ik was die gast die de zaal door werd getild). Nu schaam ik mij... IK BELOOF HIERBIJ, DAT IK MIJ BIJ CONCERTEN NIET MEER ALS SKATENDE PUBER ZAL GEDRAGEN! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik vond Destoyowar 666 zo gruwelijke gay als de tering .. wat een kut muziek, werd er letterlijk onwel van. Zanger kan zonder megaecho geen ene fuck. Behemoth was op een vreselijk kutgeluid (met name in het begin) best goed. Nieuwe album lijkt me erg goed, alhoewel ik de Thelema-nummers er huizenhoog bovenuit vond steken. Diabloic .. sja .. standaard ... |
|
Duidelijk geen show voor jou dus Jenje... Ik denk dat de mensen net zo verdeeld zijn over D'666 als ManowaR; m.a.w. je gaat er helemaal voor of je vind 'r geen fuck aan. Ik vind D'666 gewoon geniaal ( != ingewikkeld ), meeslepend, gevarieerd en dat blijft zo.. Ik heb ze al 3x gezien en het verveelt nog steeds niet. Volgende keer ben ik er weer bij. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-11-2002 18:23] |
|
Gevarieerd ???? NOT .. ik heb sommige riffs 4 of 5 keer terug gehoord in verschillende nummers .. opbouw is zo simpel als een BS nummer |
|
Ik bedoel dat de liederen gevarieerd zijn. Geen 1 CD van die gasten heeft liedjes die op elkaar lijken. HOE ze die riffs allemaal precies gebruiken zal me een dikke Aussie barbie-wurst wezen. |
|
Ik ben nog steeds helemaal verbaasd van Behemoth... Wat een band zeg! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 11-11-2002 18:55] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hmmmz, het enige wat ik me van Behemoth herinner is dat ik op een gegeven moment met dwaallicht naast me stond te headbangen in de pit |
|
Hehe, in geen tijden zo uit m'n dak gegaan nee. Fuck, wat was Behemoth goed. En Deströyer 666 ook, Jenje moet maar weer naar z'n The Wounded CD'tjes gaan luisteren . Ik vond het geluid bij Behemoth trouwens uitstekend, kon alles onderscheiden, gedurende de hele set. En ik vond het ook vet dat ze 'Transilvanian Forest', 'Pure Evil and Hate' en 'From the Pagan Vastlands' speelden, al komen die nummers met hun nieuwe sound helaas niet helemaal over. |
|
IK vond Diabolic geweldig. Ik had er wat van thuis liggen dus klonk bekend in de oren. Maar pffff wat een goed geluid heeft die zaal zeg!! destroyer vond ik iets minder (beetje eentonige ruis af en toe) op wat uitschieters na die ik wel kende. Behemoth kon ik ook niet zo veel van maken maar dat komt misschien door iet wat te veel . Ik vond het een zeer geslaagde avond en ik ben er achter gekomen dat groningen een goed aanbod heeft qua zaal en kroeg! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |