|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: met zijn drieen twee vooraan en "de baas" achteraan. |
|
dikke vette heersch film dit!! |
|
aha, het was een test, om te zien of je een echte fan was! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
net eerste seizoen van the 4400 gezien. Heel aardig. nu seizoen 2 aan het downloaden... |
|
quote: We zitten nu ergens op het eind van seizoen 1. Ik heb begrepen dat we nog meer van die "Shadows" gaan zien en dat er vanaf nu meer aandacht aan een "plot" besteed gaat worden. Tot nu toe is vooral het gekonkel op Babylon 5 zelf aan de orde gekomen, om die verschillende soorten aliens goed te introduceren. Wat ik wel grappig vind, is dat in vrijwel elke situatie enorm veel figuranten op de achtergrond langslopen, en dat het altijd dezelfde "maskers" zijn. Kennen jullie trouwens de korte serie Firefly? De film "Serenity" (met dat figuur van Buffy) is het vervolg op die serie. Ook geniaal, vooral vanwege de karakters van de verschillende personages en de af en toe bizarre plots. http://www.scifispace.com/html/firefly.php |
|
quote: Ik heb ook een paar afleveringen van de nieuwe BG serie gekeken (in het begin). Ik hou wel van SF, maar dit is gewoon saaie hap; slechte acteurs (niet geheel ongewoon in SF, maar dit spant de kroon, op een enkeling na), maar vooral slap verhaal, slecht gemonteerd (en dus niet spannend), vlakke 'score' en totaal geen sfeer. Het ziet er verder wel netjes uit, maar het is het allemaal net niet.... Aldus mijn mening. Babylon 5 heerst inderdaad (zeker de eerste 4 seizoenen). Daar waren de acteurs ook niet allemaal top, maar het zat goed in elkaar. En de CGI zien er gaaf uit (ookal ziet het er niet realistisch uit). Mijn tip voor belachelijk SF: Ice Pirates ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
event horizon carcasstrid |
|
quote: Beetje late reactie maar jawel, einde van de pilot op die ruimtebasis cq wapendepot zegt die lekkere blonde nog "by your command." voordat de aftiteling begint. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: De schrijver van het boek, Stanislaw Lem is vandaag op 84 jarige leeftijd overleden. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-03-2006 16:39] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Star Trek op tv vanavond. Het zal je moeder maar wezen... |
|
En Signs one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Enkele aanraders qua sci-fi films: - Mad Max I - Blade Runner - Dark City - Gattaca - 12 Monkeys |
|
quote: Vond er niet veel aan. Vooral het einde vond erg zwak, maar daar zijn de meningen geloof ik nogal over verdeeld. Van mr Sixth Sense had ik eigenlijk een heel gaaf einde verwacht en dan valt het tegen. Verder vond ik de film over het geheel genomen veel te zoetsappig, papa die vrouw kwijt is en zoontjes alleen op voedt, jongetje wat de dingen al eerder door heeft, etc etc. . |
|
Ik zal em vanavond eens even gaan bekijken. (Opgenomen) Binnenkort ook Blade Runner maar weer eens kijken. Alien is ook een vette aanrader. En de eerste twee Terminators natuurlijk. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Laatst een paar sience fiction films gekocht: -The Quiet Earth -Soylent Green -2001: A Space Odysee .. |
|
Soylent Green is peeheeheeheeople! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ach, da's wel een verlies. Geweldige schrijver She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik vond deel II eigenlijk beter. en blade runner heb ik nog nooit gezien. maar daar zijn toch verschillende versies van? Wat is de beste?? |
|
Twee versies, de originele (met voice-overs) en de director's cut (zonder voice-overs geloof ik). Ik prefereer de voice-overs versie, maar die kun je bijna nergens meer vinden. Heb zelf beide versies in de kast staan. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-08-2009 10:26] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ah okee, en ken jij(of iemand anders) de serie firefly??die schijnt ook behoorlijk populair te zijn. |
|
Heb hem zelf (helaas) nog steeds niet gezien, vrienden van me hebben de serie staan en zijn er laaiend enthousiast over, ook over de film (Serenity). Dus zeker kijken als je de kans krijgt, is het enige wat ik kan zeggen, afgaande op hun doorgaans degelijke smaak. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vanavond ga ik de laatste aflevering van mijn 'Buck Rogers seizoen 2 box' kijken [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-03-2006 17:50] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Afgelopen weekend 'Day of the Triffids' moeten ondergaan. Jeeeeeeeeeeeezus wat beroerd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
hehe, is daar een film van.. het boek is prachtig! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |