|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat heb ik inderdaad eerder zien gebeuren, maar 29K votes betekent meestal dat het al wel serieus is. Zeker als de film in meer dan 10 landen al uit is Country Date Australia 13 August 2009 Kazakhstan 13 August 2009 Malaysia 13 August 2009 New Zealand 13 August 2009 Russia 13 August 2009 Singapore 13 August 2009 Ukraine 13 August 2009 Canada 14 August 2009 Estonia 14 August 2009 USA 14 August 2009 Indonesia 20 August 2009 Denmark 21 August 2009 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Had mijn reactie al aangepast She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Oh, haha Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Hehe, zie filmtopic.... "Goh, waar zou ik hem nou gezien hebben als de film in NL nog niet uit is..." Boeiender |
|
Nou, in Australia, Kazakhstan, Malaysia, New Zealand, Russia, Singapore, Ukraine, Canada, Estonia, USA, Indonesia of Denmark Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, neejoh, Zwollywood, op den bank. Boeiender |
|
Bittorrent heeft weer lekker staan brommen in huize BRG? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
zeer interessant dat District 9 ben benieuwd of deze nog in Nl gaat draaien, lijkt me verdomd gaaf; Moon |
|
Mensen die cams kijken moeten deaud Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ja, of verkrachten met een pogostick! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Mensen die deaud schrijven in plaats van dood moeten sterven. Boeiender |
|
Schreef ik? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo daar heeft hij je even mooi tuk. Hah! |
|
Moon draait vanaf 15 Oktober in Nederland. District 9 een week eerder. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 25-08-2009 21:28] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
cool, goed om te weten. Waar vind je zulke info eigenlijk? |
|
quote: www.imdb.com Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
11th INTERNATIONAL FILMFESTIVAL FILM BY THE SEA vrijdag 11 t/m zondag 20 september 2009, Vlissingen www.filmbythesea.nl Regisseur Duncan Jones is tijdens Film by the Sea aanwezig bij de Nederlandse première van Moon op woensdagavond 16 september 21.15 uur. Duncan Jones Moon is de eerste speelfilm van regisseur en schrijver Duncan Jones. Duncan Jones (ook bekend als Zowie Bowie, de zoon van David Bowie) begon zijn carrière als cameraman voor Tony Scott (regisseur van oa Enemy of the State, Top Gun en Crimson Tide) waarna hij assistent-regisseur werd bij reclameregisseur Walter Stern. Na een korte carrière in gaming maakte hij Blade Jogger: een commercial met een combinatie van CG en live-action. Hij won hier een top award mee bij de Kodak Student Commercial Competition in Groot-Brittannië. Ook met zijn korte film Whistle die op festivals over de hele wereld te zien is geweest, won hij veel awards. Na een periode waarin hij veel low-budget clips maakte, belandde Duncan Jones bij BMB waar hij veel spraakmakende reclamecampagnes leidde. In 2005 richtte hij samen met producer Stuart Fenegan Liberty Films op. Dit bedrijf produceert zowel speelfilms als commercials. Moon Astronaut Sam Bell woont al bijna drie jaar op de maan in opdracht van Lunar Industries. Hij leeft daar een eenzaam bestaan en heeft amper contact met zijn vrouw Tess en driejarige dochter Eve door een defecte satelliet. Zijn enige maatje aan boord is Gerty: een robot. Onverwacht krijgt Sam gezondheidsproblemen en gaat hallucineren waardoor hij een bijna-fataal ongeluk krijgt. Als hij terug is op zijn basisstation ontmoet hij zijn jongere en gewelddadigere “ik”. Deze tweede Sam beweert dat hij daar is om hetzelfde driejarige contract uit te dienen. Dan begint de strijd van de ‘echte’ Sam om zo snel mogelijk uit te vinden wat er verkeerd is gegaan en hoe hij op een veilige manier terug komt naar huis. cast: Sam Rockwell, Kevin Spacey distributeur: A-Film Distribution releasedatum: 15 oktober 2009 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Het internet heeft nog altijd grote geheimen voor je? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Avatar van James Cameron; http://www.youtube.com/watch?v=LXXOLZ8tRUw Vanaf 17 December in de bios. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 26-08-2009 10:36] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
ER en ik zijn enorme QT-fans, dus ik kan écht niet wachten tot ik Inglourious Basterds kan zien ergens. Schijnt een extreem vette film te zijn. |
|
quote: QT is hij niet al in de bios trouwens? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Morgen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Kut, verkeerde tipokczz. Dacht in de filmtopic te zijn. quote: Anyway; vanavond première, maar ik kan er nog niet op korte termijn naartoe. |
|
quote: af en toe wel, kon geen datum vinden voor Moon...dusss |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |