IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Science-Fiction films Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-08-2009 10:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

hrm.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-08-2009 10:32]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 10:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 10:30 schreef Mark het volgende:
Zegt weinig, de film is nog niet eens uit, dit zijn doorgaans figuren die films omhoog stemmen puur op plot synopsis.

Dat heb ik inderdaad eerder zien gebeuren, maar 29K votes betekent meestal dat het al wel serieus is. Zeker als de film in meer dan 10 landen al uit is

Country Date
Australia 13 August 2009
Kazakhstan 13 August 2009
Malaysia 13 August 2009
New Zealand 13 August 2009
Russia 13 August 2009
Singapore 13 August 2009
Ukraine 13 August 2009
Canada 14 August 2009
Estonia 14 August 2009
USA 14 August 2009
Indonesia 20 August 2009
Denmark 21 August 2009


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-08-2009 10:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Had mijn reactie al aangepast


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 10:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Oh, haha


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 10:35 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 augustus 2009 10:30 schreef ZelThoR het volgende:
Heb je hem al gezien? Waar dan?
Hehe, zie filmtopic....

"Goh, waar zou ik hem nou gezien hebben als de film in NL nog niet uit is..."


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 10:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nou, in Australia, Kazakhstan, Malaysia, New Zealand, Russia, Singapore, Ukraine, Canada, Estonia, USA, Indonesia of Denmark


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 10:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 augustus 2009 10:39 schreef ZelThoR het volgende:
Nou, in Australia, Kazakhstan, Malaysia, New Zealand, Russia, Singapore, Ukraine, Canada, Estonia, USA, Indonesia of Denmark


Hehe, neejoh, Zwollywood, op den bank.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-08-2009 11:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Bittorrent heeft weer lekker staan brommen in huize BRG?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-08-2009 11:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zeer interessant dat District 9

ben benieuwd of deze nog in Nl gaat draaien, lijkt me verdomd gaaf; Moon


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-08-2009 12:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mensen die cams kijken moeten deaud


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-08-2009 13:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 12:50 schreef spectre het volgende:
Mensen die cams kijken moeten deaud


ja, of verkrachten met een pogostick!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 17:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 augustus 2009 12:50 schreef spectre het volgende:
Mensen die cams kijken moeten deaud


Mensen die deaud schrijven in plaats van dood moeten sterven.


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-08-2009 20:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Schreef ik?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-08-2009 20:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zo daar heeft hij je even mooi tuk.

Hah!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 25-08-2009 21:27 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Moon draait vanaf 15 Oktober in Nederland. District 9 een week eerder.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 25-08-2009 21:28]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-08-2009 21:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

cool, goed om te weten. Waar vind je zulke info eigenlijk?


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 25-08-2009 21:33 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 25 augustus 2009 21:30 schreef Spirit In Black het volgende:
cool, goed om te weten. Waar vind je zulke info eigenlijk?


www.imdb.com


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 25-08-2009 22:18 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

11th INTERNATIONAL FILMFESTIVAL FILM BY THE SEA
vrijdag 11 t/m zondag 20 september 2009, Vlissingen
www.filmbythesea.nl

Regisseur Duncan Jones is tijdens Film by the Sea aanwezig bij de Nederlandse première van Moon op woensdagavond 16 september 21.15 uur.

Duncan Jones
Moon is de eerste speelfilm van regisseur en schrijver Duncan Jones. Duncan Jones (ook bekend als Zowie Bowie, de zoon van David Bowie) begon zijn carrière als cameraman voor Tony Scott (regisseur van oa Enemy of the State, Top Gun en Crimson Tide) waarna hij assistent-regisseur werd bij reclameregisseur Walter Stern. Na een korte carrière in gaming maakte hij Blade Jogger: een commercial met een combinatie van CG en live-action. Hij won hier een top award mee bij de Kodak Student Commercial Competition in Groot-Brittannië. Ook met zijn korte film Whistle die op festivals over de hele wereld te zien is geweest, won hij veel awards. Na een periode waarin hij veel low-budget clips maakte, belandde Duncan Jones bij BMB waar hij veel spraakmakende reclamecampagnes leidde. In 2005 richtte hij samen met producer Stuart Fenegan Liberty Films op. Dit bedrijf produceert zowel speelfilms als commercials.

Moon
Astronaut Sam Bell woont al bijna drie jaar op de maan in opdracht van Lunar Industries. Hij leeft daar een eenzaam bestaan en heeft amper contact met zijn vrouw Tess en driejarige dochter Eve door een defecte satelliet. Zijn enige maatje aan boord is Gerty: een robot. Onverwacht krijgt Sam gezondheidsproblemen en gaat hallucineren waardoor hij een bijna-fataal ongeluk krijgt. Als hij terug is op zijn basisstation ontmoet hij zijn jongere en gewelddadigere “ik”. Deze tweede Sam beweert dat hij daar is om hetzelfde driejarige contract uit te dienen. Dan begint de strijd van de ‘echte’ Sam om zo snel mogelijk uit te vinden wat er verkeerd is gegaan en hoe hij op een veilige manier terug komt naar huis.

cast: Sam Rockwell, Kevin Spacey
distributeur: A-Film Distribution
releasedatum: 15 oktober 2009



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-08-2009 22:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 21:30 schreef Spirit In Black het volgende:
cool, goed om te weten. Waar vind je zulke info eigenlijk?


Het internet heeft nog altijd grote geheimen voor je?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-08-2009 10:35 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Avatar van James Cameron;

http://www.youtube.com/watch?v=LXXOLZ8tRUw

Vanaf 17 December in de bios.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 26-08-2009 10:36]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-08-2009 10:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

ER en ik zijn enorme QT-fans, dus ik kan écht niet wachten tot ik Inglourious Basterds kan zien ergens.

Schijnt een extreem vette film te zijn.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-08-2009 10:50 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 10:48 schreef WhiteRider het volgende:
ER en ik zijn enorme QT-fans, dus ik kan écht niet wachten tot ik Inglourious Basterds kan zien ergens.

Schijnt een extreem vette film te zijn.

QT is hij niet al in de bios trouwens?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-08-2009 11:02 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Morgen.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-08-2009 11:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Kut, verkeerde tipokczz. Dacht in de filmtopic te zijn.

quote:
Op 26 augustus 2009 10:50 schreef Creepmime het volgende:
QT is hij niet al in de bios trouwens?


Anyway; vanavond première, maar ik kan er nog niet op korte termijn naartoe.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-08-2009 11:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 22:23 schreef Mark het volgende:
Het internet heeft nog altijd grote geheimen voor je?


af en toe wel, kon geen datum vinden voor Moon...dusss


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen