|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Behoorlijk, ja. Zeer veel gebruikte zinsnede om aan te geven dat het primaire werk qua programmering en initatief als geheel juist níet bij die partij ligt. quote: Toffe line-up, goed initiatief om de naam aan te verbinden Ik kom misschien ook wel even kijken. Wel matig dat SubRosa er niet staat! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-08-2013 11:37] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nee. pre·sen·te·ren (presenteerde, heeft gepresenteerd) 1 voorstellen: zichzelf aan iem. presenteren 2 (tot gebruik) aanbieden: koekjes presenteren 3 (radio, tv) programma's inleiden, de onderdelen aan elkaar praten enz. 4 (militair) het geweer vóór houden Allemaal duidelijk níet organiseren. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-08-2013 11:54] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat geldt alleen voor de 3e variant. Ik ga er niet vanuit dat Paul straks in Romein onstage de bands aan elkaar praat? Lijkt me niet. Wat houdt het presenteren hier precies in? Volgens mij iets anders dan 'presenteren'. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hoe dan ook betekent presenteren in standaard gebruik géén organiseren, en daarbij in specifiek dit soort gebruik (net als met films etc.) doet dat het ook niet. Het is gewoon "zie dit!" vooralsnog, prima, niks om zo moeilijk over te doen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Niemand zegt hier dat het organiseren betekent. Presenteren is gewoon iets anders, het zegt in principe niets over wie het organiseert. Dus de organisator kan net zo goed diegene zijn die het presenteert. En dat is in ieder geval de suggestie die de titel wekt. Want blijkbaar is zm belangrijk genoeg om in de titel te worden vermeld als 'presenterende partij' maar is het feit dat het initiatief ergens anders ligt niet zo belangrijk en is die partij dus niet vermeld in de titel. Daarnaast staat in de openingspost dat het om een samenwerking gaat. Beide partijen organiseren dus. Conclusie: er zijn twee partijen die samen iets organiseren, waarvan één partij ook nog eens 'presenteert' (wat 'presenteren' hier dan ook mag inhouden) en als enige van de twee in de titel van het stuk wordt genoemd. Dan is de aanname dat die, klaarblijkelijk belangrijkere, partij ook het initiatief heeft genomen tot het evenement niet een vreemde. Ik zeg niet dat het een correcte conclusie is, want dat is het niet. Daar is nader onderzoek voor nodig want het valt niet uit de tekst te destilleren. Ik zeg slechts dat het de suggestie wekt. Ik gaf al eerder aan dat het wellicht te makkelijk gedacht is van mij maar ik ben het zeker niet met je eens dat het overduidelijk moet zijn dat ZM júist niet het initiatief heeft genomen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor de volgende keer weet je nu in ieder geval dat "X presenteert" normaal níet gebruikt wordt om te zeggen dat men de initiator danwel organisator is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik zal het in gedachten houden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Tof dat er veel Nederlandse bands bij staan ook, tenminste, als de andere net zo gaaf zijn als Yama en Toner Low (en in mindere mate Monomyth). [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-08-2013 12:40] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oh donders, het gaat om een festivalletje. Ik dacht dat er een openbaar forum gehouden ging worden |
|
quote: Jij bent gewoon jaloers omdat er een andere wolf op de affiche staat. |
|
Zou Herder stiekem komen spelen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Afgunstig zelfs. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Organiseer anders zelf een bm-concert en zet je eigen foto lekker op de affiche? Ik zou komen! Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Als je het zelf maar weer opruimt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
goed bezig lui! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik stond hier als enige aan je kant, ondankbare Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Ach, dit topic blijft zo toch maar mooi helemaal bovenaan staan, uitstekende reclame [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 23-08-2013 13:57] Willekeur en dictatuur! |
|
quote: lal ik bedoelde het organiseren van Into the void IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wellicht is hij gevleid over het feit dat je komt op zijn foto, maar denk dat hij daar verder weinig mee kan. |
|
quote: Oh. Dat ook, natuurlijk! quote: Oh, ik wist niet dat hij dat bedoelde. Het klonk ondankbaar [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 23-08-2013 14:27] Willekeur en dictatuur! |
|
Gaaf, maar waarom Into the Void vanuit het uiterst bereikbare Utrecht opeens naar Leeuwarden slepen? Edit: Oh, ik was in de war met FOOTPRINTS into the Void. [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 23-08-2013 20:04] |
|
quote: Ik wilde je net al verbeteren maar zag opeens je 'edit' Trouwens het is Footprints IN The Void, klein subtiel met 'into' [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 23-08-2013 20:37] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ah, inderdaad! Desalniettemin vind ik de twee namen wel erg veel op elkaar lijken. Het feit dat beide avonden ook nog eens op dezelfde muziek gefocust zijn maakt het er al niet veel beter op. Verder een prima initiatief en mooi ook om te zien van wie de eenzame kritiek afkomstig is. |
|
quote: Mja, dit is natuurlijk vooral stoner/psych-spul, terwijl wij met name de blacke kant hebben. Ik vind het ook wel een beetje jammer, maar goed, wat je zegt, supergoed initiatief, dus hopelijk komt er genoeg man op af! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |