Zo dat was een gezellig en zwaar zondag. Lekker.
En ik heb al gehoord. Volgend jaar komt er weer een Into The Void.
Het was niet zo druk maar wel gezellig.
Night of the Lotus Eater...niet gezien.
44 Venom...aardig. Die zanger / gitarist zat vroeger in Heavy Lord. Dat vind ik toch een stuk beter.
Yama...wat opstart problemen met de versterker maar daarna was het lekker met het hoofdje mee knikken.
Cherry Choke...prima Engels bandje. Cream meets Black Sabbath. zoiets. Niets mis mee.
The Midnight Ghost Train...tomeloze inzet en een prima optreden. Muzikaal kon ik er echter niets mee.
Monomyth...de verrassing (voor mij) van de dag. Ik kon deze band niet maar wat een te gek optreden. Instrumentaal, zwaar en hypnotiserend. Aan het eind van de avond wou ik nog een cd of elpee kopen maar helaas, ze hadden de boel al ingepakt en waren inmiddels vertrokken.
New Keepers of the Water Towers...kon ik niet zo veel mee. zo nu en dan een lekker rifje.
Abysmal Grief...heerlijke doom metal met dankzij de orgel een gitzwarte begrafenis sfeer...en daar houd ik wel van. Na het optreden nog 3 elpees van ze gekocht aangezien ik alleen hun debuut cd heb.
Volgens mij ging een een groot gedeelte van het publiek inmiddels weg....en ik ook. Ik moest de trein halen. Toner Low daarom helaas gemist.
Volgens mij heeft Toner Low onterecht weinig publiek gehad...maar ik kan het mis hebben.
Mooie dag in ieder geval.