IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ZM presenteert: Into the Void 2013 Vorige pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-10-2013 0:25 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zo dat was een gezellig en zwaar zondag. Lekker.
En ik heb al gehoord. Volgend jaar komt er weer een Into The Void.

Het was niet zo druk maar wel gezellig.

Night of the Lotus Eater...niet gezien.

44 Venom...aardig. Die zanger / gitarist zat vroeger in Heavy Lord. Dat vind ik toch een stuk beter.

Yama...wat opstart problemen met de versterker maar daarna was het lekker met het hoofdje mee knikken.

Cherry Choke...prima Engels bandje. Cream meets Black Sabbath. zoiets. Niets mis mee.

The Midnight Ghost Train...tomeloze inzet en een prima optreden. Muzikaal kon ik er echter niets mee.

Monomyth...de verrassing (voor mij) van de dag. Ik kon deze band niet maar wat een te gek optreden. Instrumentaal, zwaar en hypnotiserend. Aan het eind van de avond wou ik nog een cd of elpee kopen maar helaas, ze hadden de boel al ingepakt en waren inmiddels vertrokken.

New Keepers of the Water Towers...kon ik niet zo veel mee. zo nu en dan een lekker rifje.

Abysmal Grief...heerlijke doom metal met dankzij de orgel een gitzwarte begrafenis sfeer...en daar houd ik wel van. Na het optreden nog 3 elpees van ze gekocht aangezien ik alleen hun debuut cd heb.

Volgens mij ging een een groot gedeelte van het publiek inmiddels weg....en ik ook. Ik moest de trein halen. Toner Low daarom helaas gemist.

Volgens mij heeft Toner Low onterecht weinig publiek gehad...maar ik kan het mis hebben.

Mooie dag in ieder geval.

bub

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-10-2013 0:29 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ohja dat was vandaag

Naja had een date met mn moeder, das net zo leuk. Al had ik Yama wel even willen zien eigenlijk. Nog ZM'ers gespot?

... hoe de hazen lopen ...

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-10-2013 9:19 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het was erg gaaf! De verrassing van de avond was voor mij Yama. Verder erg genoten van Cherry Choke, Midnight Ghost Train, Monomyth en Toner Low.

Toffe gasten van MGT overigens! Nog een LP van ze gekregen door een bizarre ruil: 2 halve, koude pizza's, een halflege zak Cheese & Onion en een halve zak pepernoten.

Dirge for november
Posted 14-10-2013 15:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Overigens zeldzaam helder geluid. Eerlijk gezegd beter dan ik ooit eerder hoorde bij fuzzy muziek. Sommige bands stonden wat hard, dat wel. Maar verder echt supergeluid.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-10-2013 14:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Into the Void 2 dus op zaterdag 25 oktober 2014!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-10-2013 14:03 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Omschrijft 'ie nu Ghost of Abysmal Grief?

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-10-2013 14:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2013 14:03 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Omschrijft 'ie nu Ghost of Abysmal Grief?
Volgens mij zijn "monnikspij" en "theatraal" de enige overeenkomstige termen.

Erg gave band trouwens. Wel gek dat je na dit optreden weer naar buiten moest om een sigaretje op te steken...*kuch*

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-10-2013 14:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2013 14:08 schreef NecRobert het volgende:
Erg gave band trouwens. Wel gek dat je na dit optreden weer naar buiten moest om een sigaretje op te steken...*kuch*

Het was ze zaterdag nog gelukt om de Little Devil leeg te spelen, mede door de wierook.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-10-2013 14:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2013 14:12 schreef Mark Z het volgende:
Het was ze zaterdag nog gelukt om de Little Devil leeg te spelen, mede door de wierook.
Ja, (Vitus) Frank vertelde dat al ja, haha. Geluid was daar ook niet optimaal begreep ik.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-10-2013 16:07 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik vond dat wierook wel wat hebben. Stinken vond ik het niet in ieder geval.
Verder ook prima geluid en heerlijk optreden.

Wanneer thuis draai ik momenteel niets anders dan Abysmal Grief.

bub

Dirge for november
Posted 15-10-2013 17:06 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ken weinig bands waarbij er zoveel haat en liefde te vinden is. Zelf ben ik er nog niet uit. Het optreden heb ik wel geskipt, want die rook trok ik niet.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-10-2013 17:36 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2013 14:12 schreef Mark Z het volgende:

Ja zeg, jeetje, wat was dat een ramp. Die show was geen goede reclame voor de band want ik heb nu allerminst zin om ze uit te checken.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 16-10-2013 13:05 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

In Romein werkte het perfect mbt Abysmal Grief wat mij betreft. Ik was helemaal niet bekend met de band, maar een lekker, typisch Italiaans, Black/Doom sfeertje.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com