|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Panzerke was sowieso nóg eerder. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mooi dat ZM weer iets doet op concertgebied, ook al is het een Void-festival. Ik kijk uit naar het metalfestival dat gepresenteerd wordt door ZM! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vette shit. Aanwezig. Abysmal Grief. bub |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het tijdschema: 14:00 - 14:30 Night of the Lotus Eater 14:55 - 15:25 44 Venom 15:50 - 16:30 Yama 16:55 - 17:35 Cherry Choke 18:00 - 18:45 The Midnight Ghost Train 19:05 - 19:50 Monomyth 20:15 - 21:15 New Keepers of the Water Towers 21:50 - 22:50 Abysmal Grief 23:15 - 00:15 Toner Low Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jammer dat Toner Low zo laat speelt, toch wel de reden om te gaan. |
|
Wil graag gaan maar twijfel nu wel, zondags pas laat afgelopen.. laatste band niet kunnen zien ivm NS, volgende dag werken.. |
|
Afwezig ivm bloodshed |
|
quote: Zet twee bands in het café gedeelte neer en je bent tussen tien/elf klaar... hoeft de headliner ook niet voor een half lege zaal te spelen. Of je zet een wat minder bekende band op de laatste plek en laat Toner Low vroeger spelen (winnende formule van EMM) Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Met die oplossing, zeker aanwezig.. |
|
Zou je toch eerst moeten wachten of het niet vanwege logistieke redenen op deze manier is ingepland. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Bist do d'r ek? |
|
quote:Blijft altijd een gok, want dan weet je zeker dat de laatste band helemaal geen publiek meer heeft. + idd logistieke redenen, gezien TL pas vrij laat kan komen. Wil overigens niet zeggen dat ik het niet eens ben met de klacht dat het vrij laat klaar is. Ga het ook zeker in de groep gooien. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 01-10-2013 9:17] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Benieuwd of dat wat kan uithalen, is voor mij wel doorslaggevende of ik wel of niet aanwezig kan zijn. |
|
Je komt alleen voor TL dan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee, niet alleen.. maar Toner Low wil ik wel heel graag zien. Meer factoren. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-10-2013 22:38] |
|
Helaas voor sommigen blijft het tijdschema zoals die is. Wél dit: http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/27690/Win-een-cd-van-New-Keepers-of-the-Water-Towers-en-ga-gratis-naar-Into-the-Void.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zondag alweder! Toffe bands @ Romein! Hier nog wat introducties: Abysmal Grief New Keepers of the Water Towers Monomyth The Midnight Ghost Train Cherry Choke Yama 44 Venom Night of the Lotuseater Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ... voor anderen daarentegen wordt het tijdschema aangepast? |
|
quote:Ja Dirk. En met 25 graden wordt het een warme dag. Met 8 graden daarentegen wordt het redelijk fris. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Helaas indeed. Ik lees maandag wel hoe het was hehe, een ieder die gaat.. have fun! |
|
Dankjewel. |
|
quote: En met 90 graden heb je een rechte hoek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nah vooruit dan maar... Ook even kijken straks. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |