|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat branden met sigaretten en automutilatie doet hij niet meer, gisteren was hij behoorlijk braaf. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Toevallig zag ik de bassist dat wel bij hem doen tijdens het gitaarsolo-moment. Maar verder was het inderdaad behoorlijk keurig allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 02-12-2013 21:25] |
|
quote: Ja, godverzooi. Ga ik juist niet recht vooraan staan maar bij Peter Huss, die ik dus veel interessanter vind, pakt 'ie me nog, lul. |
|
quote: Die laatste (Redefining Darkness) vind ik wel weer beter dan de platen ervoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Arme jongen toch :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik zou korrelatie bellen, want dit gaat gewoon te ver. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Maar dat zijn dan, uiteraard, ook herbewerkingen van oude nummers van voor V Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Voor mij dus precies zo. Al weet ik niet wanneer het precies minder boeiend voor jou werd. Maar voor mij is het minder boeiend geworden/bergafwaarts gegaan na V. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Precies daar ook, ja Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Minder boeiend en bergafwaarts is mijn inziens niet helemaal hetzelfde, maar goed. VII is een 'vrolijkere' en meer melodieuze plaat dan V, maar ik vind hem nog steeds steengoed, maar dat is dan natuurlijks slechts mijn bescheiden mening. Toen ik onderweg was naar Eindhoven had ik in de auto nog even III aangezet, maar godverdomme wat is dat een enge en duistere, maar gave plaat zeg. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dat is mijn grote probleem met Shining. Na V is er totaal niets duisters meer aan Alles wat er gaaf aan was, is er dan zo'n beetje af. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Zijn de teksten ook vrolijk op vii? Want... enorme lap tekst ... Dat kan natuurlijk niet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ach ja, ik vind dat evalueren qua sfeer en geluid juist wel relaxed, want anders blijf je jezelf elke keer herhalen. Maar goed ieder zijn eigen mening. quote: Op VII zingt Niklas over bloemetjes, bijtjes en vrede op aarde. Maar nee, ik bedoelde natuurlijk puur muzikaal gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 03-12-2013 12:17] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Oh, ik had me niet gerealiseerd dat die Redefining Darkness-plaat alleen maar oud werk in een nieuw jasje bevatte. V is inderdaad echt het keerpunt dan ja. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Uhm nee, dat is de plaat erna, 8 1/2. Redefining Darkness zijn gewoon nieuwe nummers. |
|
Ik wou al zeggen, volgens mij klopt er iets niet. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gisteren in Brussel gaan kijken. OK show, maar ik heb ze al beter (en ook slechter) gezien. Dat solo-intermezzo was inderdaad maar saaie 'wat denk ik toch dat ik goed kan spelen'-crap. Het ideale moment om wat drank te gaan halen. Blijkbaar heeft Crest of darkness niet gespeeld in Brussel (ik was net op tijd voor Shining) wegens gesplit. Er zou zware ruzie ontstaan zijn na de show van zondagavond. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Oeps je hebt gelijk acht en een half is die plaat. Mijn excuses. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: |
|
quote: Mja ik las al dat ze uit de hele tour zijn gestapt... oooeeehhh wat zou er gebeurd zijn??!! |
|
quote: Zou ik dan tegen wil en dank de laatste show van het over een paar jaar legendarische Crest Of Darkness gezien hebben? |
|
quote: Jeetje, het zal je maar gebeuren. |
|
quote: En is er al wat bekend? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |