|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee jouw hoofd trekt volle zalen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Hoezo? Ik ken mensen die bij de tent werken/contacten hebben daar. Dus bij gevolg zou ik het dan wel gehoord hebben. Wat is daar sneu aan? Dat ik vrienden heb en jij niet? Ja oké, dat is wel sneu ja. |
|
Nee, dat dergelijke dingen belangrijk zijn in je leven, dat is sneu. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
0.44sec [Dit bericht is gewijzigd door nark op 25-12-2013 12:28] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Een mens die waarde geeft aan z,n willekeurig en bederfelijke gestalte, minstens 1 keer per dag de dood in de maag verteerd, uitschijt, en zich meer voelt dan z,n uitwerpselen, zich groot probeert te maken om over hun gelijk waardeloze homosapien te buigen. < dat is de oorsprong van 'sneu' haha *gedag aan ZM* |
|
Zalig kerstfeest en in de mensen een welbehagen I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:11] |
|
Ja... ik snap wel waarom Niklas een rondje achter jou aan rende om het station heen...... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:09] |
|
Echt waar ? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:10] |
|
Kwalforth heeft het niet op bandshirts? Dan mogen ze dit gedrocht ook wel ritueel gaan verbranden. Die probeerde hun merch medewerker me nog aan te smeren. Ik heb hem aangekeken alsof hij ebola had [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 26-12-2013 13:42] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hier was ik bij, Niklas vond m'n spice girls shirt niet zo leuk denk ik. |
|
quote: In 2017 hier inloggen om je posts van vier jaar daarvoor leeg te maken. Wauw! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Beter laat dan nooit spijt krijgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gelukkig heb ik geen spijt van wat ik bijna 20 jaar lang hier heb gepost. Boel werk anders. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |