|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet altijd alles zomaar geloven wat er op Facebook door bands wordt gepost. |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:13] |
|
quote: Je duim is nu wel rood zeker, door het harde zuigen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:13] |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:06] |
|
Aha nou bedankt hoor, ik kan niet wachten op de beelden van dit historische tafereel. Jij weet dan ook vast wel, waarom CoD uit de tour is gestapt/geschopt, of zit je er nou ook weer niet zover in? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:17] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:14] |
|
Heb je wel nog wat bloedspetters weten op te vangen? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Of zaad? |
|
quote: LOL, meestal geloof ik dit soort verhalen niet zo snel, maar voor verhalen over Niklas maak ik graag een uitzondering wat een druif. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hij heeft wel een peuk uitgedrukt op m,n shirt, maar nee voor de rest geen aids ontvangen ofzo. ;p |
|
quote: YOU GO GIRL! I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:16] |
|
quote:Er is maar 1 GIRL op ZM en die is dood. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: hmmkay, dan houd de markt wel op |
|
quote:Heeft de blackmetalmaffia haar toch te pakken gekregen? |
|
Hey, niks tegen de Rambler in Eindje. Prima tent bij vlagen. Voor de rest ga ik dit verhaal effe natrekken, geloof het namelijk van geen kanten. |
|
Te kansloos topic geworden hier. |
|
quote: Daarom zei ik al... quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Precies. En als er echt zo iets noemenswaardigs was gebeurd had ik dat al lang via-via vernomen. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 24-12-2013 15:33] |
|
- Oeps, foutje. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 24-12-2013 15:32] |
|
Ja, ik was ook wel op de hoogte gesteld. |
|
quote:Dit is, daar waar mogelijk, nog sneuer dan die neue z'n verhaal. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |