![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet altijd alles zomaar geloven wat er op Facebook door bands wordt gepost. ![]() ![]() |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:13] ![]() |
|
quote: Je duim is nu wel rood zeker, door het harde zuigen? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:13] ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:06] ![]() |
|
Aha nou bedankt hoor, ik kan niet wachten op de beelden van dit historische tafereel. Jij weet dan ook vast wel, waarom CoD uit de tour is gestapt/geschopt, of zit je er nou ook weer niet zover in? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:17] ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:14] ![]() |
|
Heb je wel nog wat bloedspetters weten op te vangen? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Of zaad? ![]() |
|
quote: LOL, meestal geloof ik dit soort verhalen niet zo snel, maar voor verhalen over Niklas maak ik graag een uitzondering ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Hij heeft wel een peuk uitgedrukt op m,n shirt, maar nee voor de rest geen aids ontvangen ofzo. ;p ![]() |
|
quote: YOU GO GIRL! I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 666Sant op 11-10-2017 0:16] ![]() |
|
quote:Er is maar 1 GIRL op ZM en die is dood. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: hmmkay, dan houd de markt wel op ![]() |
|
quote:Heeft de blackmetalmaffia haar toch te pakken gekregen? ![]() |
|
Hey, niks tegen de Rambler in Eindje. Prima tent bij vlagen. ![]() ![]() |
|
Te kansloos topic geworden hier. ![]() |
|
quote: Daarom zei ik al... quote: 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Precies. En als er echt zo iets noemenswaardigs was gebeurd had ik dat al lang via-via vernomen. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 24-12-2013 15:33] ![]() |
|
- Oeps, foutje. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 24-12-2013 15:32] ![]() |
|
Ja, ik was ook wel op de hoogte gesteld. ![]() |
|
quote:Dit is, daar waar mogelijk, nog sneuer dan die neue z'n verhaal. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |