![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fit For An Autopsy - Hellbound ![]() |
|
Touché Amoré - Is Survived By ![]() |
|
Katharsis - VVorld VVithout End Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Belphegor - Bondage Goat Zombie ![]() |
|
Echt een supersimpel nummer om te spelen op gitaar, maar wel verdomd lekker. Heeft een beetje weg van materiaal op de eerste plaat van Arctic Monkeys. ![]() ![]() |
|
Black seeds of bunny! ![]() |
|
Zonaria - The Blood That Must Be Paid ![]() |
|
Testament - A day in the death ![]() |
|
![]() Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Earth - Hibernaculum ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Carcass - mount of execution En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Carcass - Reek of Putrefaction Tsja. Toch wel vetter. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hatriot - Weapons of class destruction ![]() |
|
Napalm death - vision conquest En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Suffocation - Eminent Wrath Even wat releases uit 2013 checken ![]() ![]() |
|
Liever wat ouds. ![]() Entombed - left hand path En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die te "cleane" moderne tech-death is idd niet jouw ding.. Je heette ooit niet voor niks Oud Vuil ![]() Maar toch, ook 2013 kan rossen: Wormed - Tautochrone. ![]() ![]() |
|
Even dat wormed geyoutubed. Daar word ik een beetje erg zenuwachtig van. Die zang, zeg. Ik vind niet alles minder, obscura trek ik prima. Das toch ook best tech, toch? Obscura - The Anticosmic Overload En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die zang snap ik wel ja ![]() Obscura is idd tech te noemen. En als je dat trekt, vind je Spawn of Possession misschien ook gaaf. Ook aardig wat Necrophagist (die je ook goed vind) in terug te horen vind ik. OT: Revocation - The gift you gave ![]() |
|
Necrophagist vind ik ook gaaf, ja. Zal die band eens checken. Maar nu even niet. ![]() Vanwege: Exodus - Strike Of The Beast En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Kringa - Conjuring the death of creation Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Sentenced - The Trooper (Iron Maiden cover) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: quote: Tja, die andere ex-Exodus zanger die na Paul Baloff kwam zit in Hatriot. Een reden dat ik het wilde checken. ![]() OT: Autopsy - Running from the goathead [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 29-09-2013 1:14] ![]() |
|
Na Paul haakte ik af, hoewel ik pleasures... wel op lp gekocht heb, toen. Maar wat was die minder! Benediction - Forged in Fire (Anvil Cover) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |