|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Excuses, ik haal altijd Graupel en Verdunkeln door elkaar. Voor Graupel gaat het eerste gedeelte overigens ook op; plezante productie, vette zang, prima drums, middelmatige riffs. |
|
quote: Is geen enkel probleem, Verdunkeln moet ik namelijk op eenzelfde wijze doorwerken! Dus als je de vraag voor Verdunkeln ook nog wil beantwoorden; voel je vrij. Thanks i.i.g. @ bovenstaande: Erde van Forseti is inderdaad heldhaftig goed. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 02-10-2013 23:31] |
|
quote: O. Dat staat gelijk aan mijn mening over Graupel, met de nuance dat de laatste een regelrechte belediging is jegens de luisteraar. |
|
Die eerste twee van Verdunkeln zijn gaaf, luistert makkelijk weg, of zo. Die laatste is een gedrocht. Kun je beter overslaan. |
|
quote:Een van de betere Duitse black metal bands. Auf Alten Wegen.. wordt hier bij elk nummer harder gezet. NL: Заводь - Ритуал |
|
quote: Hm, ik begin in herhaling te vallen, maar: ook maar eens checken dan! Het ontdekken gaat hier wel snel op die manier Krijg je natuurlijk als je zoveel mensen met een uitstekende muzieksmaak samenzet NP: oei. Keuzes. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 02-10-2013 23:51] Willekeur en dictatuur! |
|
Hmm, oke. Genoteerd, thanks allen. Ga ik morgen even voor beide bands zitten, denk ik, volume kan nu niet hoog genoeg meer. NP: Obolus - Demo Met nog geen 8 minuten jammerlijk kort, maar hele fijne muziek. Was destijds ergens op 7" gratis mee te nemen. FitV wellicht. |
|
Vàli - Forlatt |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kiss the Anus of a Black Cat - An Interlude to the Outermost |
|
The Ruins of Beverast - Blood Vaults (II - Our Despots Cleanse The Levant) Faustian Spirit of the Earth |
|
Bach - concerto voor 2 violen in re mineur, BWV 1043. Dat stuk is echt Plaat al grijsgedraaid. Willekeur en dictatuur! |
|
The Ruins of Beverast - Blood Vaults Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Aosoth - Violence & Variations Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
In de herhaling. quote: |
|
quote: Ja. Ik heb hem ook in huis, samen met een oranje langspeelplaat van een andere Amerikaanse black metal band. Geen idee meer welk label die pareltjes weg gaf tijdens FitV, maar volgens mij waren het vriendjes van de Graanrepubliek. |
|
Ik heb 'm niet in huis. Dodsengel - Mirium Occultum Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ascension - Consolamentum |
|
quote: dat vind ik wel wat overdreven, de eerste twee van Verdunkeln zijn duidelijk superieur op vlak van sfeer, maar de laatste heeft ook zeker sterke momenten, maar kon de hooggespannen verwachtingen niet helemaal inlossen... deze review vat het mooi samen imo: http://www.metal-archives.com/reviews/Verdunkeln/Weder_Licht_noch_Schatten/339965/ |
|
on topic: Morgoth - Cursed nostalgie, lekker atmosferische old school DM |
|
|
|
Forteresse - Métal Noir Québécois |
|
Tim Buckley - Blue Afternoon |
|
Ten Onder - Ten Onder |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |