![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Immortal - Damned in Black Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Find Hope In Darkness - Darkness Overwhelms Het eerste album van een 14-jarige electronic producer uit België. Ik speel drums op drie tracks: Cliff, Stay Here... en Miss You. ![]() |
|
Cradle of Filth - Damnation and a Day Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Adversus Semita - Hopeless Melancholy Bijna hetzelfde als die demo met iets beter gitaargeluid en een subtielere snare (hoewel de nu aanwezige en tevens zeer wonderlijke hi-hat een hoop 'goedmaakt'). ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 30-09-2013 20:53] ![]() |
|
![]() |
|
@ mikkasscar: zie vorige pagina nog voor antwoord op je vraag. NP: Xasthur - Subliminal Genocide ![]() |
|
quote: net dat Korium nummer binnengehaald, idd net iets te lang en te repetitief. Hierdoor nu wel even de Trist Nostalgie trilogie er aan het doorjagen, en daarna de Za hranicí skutečnosti EP, dat is toch van een heel ander niveau... ![]() Eén van de beste live shows ooit gezien trouwens! [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 30-09-2013 21:44] ![]() |
|
Korium kan hoe dan ook niet aan Trist tippen, inderdaad. Ik zou je sterk aanraden om die split met Urgewalt binnen te hengelen, Skrze Mráz/Rhui'Auros heet 'ie. Goed spul van Korium (15 minuten), maar dat nummer van Urgewalt vind ik helemaal geweldig. Welke live show bedoel je trouwens? Autumn Depression toevallig? NP: Xasthur nog. ![]() |
|
idd! split aan het binnenhalen ![]() ![]() |
|
Yep, was zeker sterk, hoewel er gaten in mijn geheugen zijn gevallen door de alcoholinname destijds. NP: Xasthuuuuur. ![]() |
|
Touché Amoré - Is Survived By ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-09-2013 22:23] signature ![]() |
|
Leuk te zien dat Jan van Trist soms toch optreedt. Keren dat ik erop zat te wachten is hij afgevoerd naar het ziekenhuis. Dat krijg je natuurlijk met die DSBM-muzikanten ![]() NP: Fluisterwoud - Langs Galg En Rad Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Blues Pills - Devil Man ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Yeah, hoewel hij over die show zei dat het de laatste zou zijn. Maar dat zei 'ie over die daarvoor in Vlaanderen ook, dus ja, misschien dat 'ie over een jaar weer ergens verschijnt. quote: "Hoer van de Zeven Hemelen"! NP: Baptism - As The Darkness Enters Een zeer sterke plaat, met "The Prayer", "Esoteric Spheres" en "Sieluni Temppeli" als toppers. ![]() |
|
Nachtvorst - Silence ![]() |
|
quote: Ja, hij lijkt me nu niet meteen het type om veel op de lange termijn te plannen, dus ik geef de hoop nog niet op. quote: ![]() quote: Wink wink? Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: would be great... split Korium / Urgewalt is idd de moeite ![]() ![]() |
|
quote: ![]() quote: Inderdaad. Zal eens navraag doen, nou ben ik nieuwsgierig. quote: Upcoming! NP: Viha Ja Viikate van Horna kwam even langs, maar intussen weer bij bovengenoemde Baptism-schijf aangeland. ![]() |
|
quote: ![]() NP: Funeral Mist - Maranatha maar die gaat zo meteen af voor quote: Waarvoor dank! Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |