|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Rectal Smegma heeft geen introductie meer nodig! https://www.facebook.com/events/461397340642425/?fref=ts [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 24-09-2013 22:10] =) |
|
[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-10-2013 18:40] =) |
|
Gaaf, eindelijk speelt Grindbashers een keer in de buurt!! Dat Rectal Smegma ook komt is mooi meegenomen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat gaat je natuurlijk niet lukken na die aanslag die Mr N op de Ziggo Dome gaat plegen twee dagen ervoor. |
|
Oh maar ik ga niet naar Volbeat hoor, ik zei dat gewoon om ff te sarren. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja maar... Ja maar... Hij mist en komt ergens ten noorden van A'dam terecht. |
|
Laat ie hem dan op de Zaanse Schans gooien, dat scheelt weer hordes,toeristen die hier door de straat lopen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Ga jij ook weer het halve land door, om Grindbashers te zien spelen, net als toen in Berkel en Rodenrijs? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Alleen als Jan ook komt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Is mijn aanwezigheid alleen niet genoeg?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nee, sorry ... hoe de hazen lopen ... |
|
Jammer hoor, valt me van je tegen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ach, kun je ook met een gerust hard over de parkeerplaats/straat Ronald. |
|
@ Sgeiterdt: Tenzij jullie natuurlijk die derde band blijken te zijn.. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 24-09-2013 23:36] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Aratron is iets anders dan TBA lijkt mij. |
|
To be announced.. ik zeg een acoustische set van Ronald en Maurice ... hoe de hazen lopen ... |
|
The Boys Accoustic? |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Mooie poster zo Cd hoesje inscannen en een logo erbij. |
|
quote: Wij spelen geen slam/grind/gore, dus helaas. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Beetje afwisseling kan natuurlijk geen kwaad. Volgens mij zouden jullie een prima package zijn. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Inscannen? Foto overnemen, beetje bewerken, klaar! Maar dit is waarschijnlijk een voorlopige flyer. Wat Faalhaas zegt. De demo klinkt trouwens niet verkeerd! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-09-2013 1:43] =) |
|
quote: Bedankt! Het gaat het hem helaas niet worden. Als we live gaan spelen, zal het volgend jaar worden, dus misschien een andere keer. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: SSSSSSSSSSSSST. Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |