|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavond weer een kruisje erbij op dr kalender! ! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nog 4 daagjes! =) |
|
Boeiender |
|
De kalender is bijna helemaal afgestreept! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat wordt maar een klein stukje Rectal Smegma voor mij, ivm de trein. Gelukkig heb ik ze al vaker gezien en kom ik eigenlijk voor Grindbashers, dus het is geen drama. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zo vaak komt RS niet in de buurt! Slaapplek of bob roggelen of nachtje doorhalen. Als is het alleen maar voor de gezelligheid! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 20-11-2013 17:56] =) |
|
Nou ik heb ze al vaak genoeg gezien hoor. Als ze op tijd beginnen, kan ik toch nog een halfuur zien. En de gezelligheid, daar komt het vast wel goed mee. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 20-11-2013 18:09] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
=) |
|
quote: damn... ik voel me ineens een druk... kan denk ik de aankomende 2 nachtjes niet slapen. I am mine own redeemer...! |
|
Ik heb natuurlijk hoge verwachtingen en verwacht muzikale virtuositeit, het is en blijft natuurlijk wel grindcore. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
We zullen redelijk nuchter gaan spelen. Deze keer. Boeiender |
|
sober, straight edge pride! I am mine own redeemer...! |
|
De dag des oordeels is aangebroken!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
hahaha, er zijn dus altijd mensen nog eerder wakker op zaterdag! I am mine own redeemer...! |
|
De kleine had om 5:00 al honger en na de fles wilde ze niet meer slapen. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-11-2013 8:06] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
hij zou wat genen kunnen hebben die vegrelijkbaar zijn met de mijne! I am mine own redeemer...! |
|
Het is een meisje. Ik heb er zin in, tot vanavond! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-11-2013 14:46] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
zo, dat zit er weer in als vanouds, stampot vreten, piele wass'n en dan plaankgas noar 038! I am mine own redeemer...! |
|
Zin an!!! Boeiender |
|
=) |
|
Ik ga zometeen maar eens op de trein stappen richting Beverwijk. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zo ik ben thuis, ik moest omrijden via Haarlem. Het was gezellig in Beverwijk en de Barbar smaakte prima! " 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ook net thuis. Dikke file bij 020. Leuk avondje, en Sgeitert een Barbar zien dinken. Boeiender |
|
ik wil ook signature |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |