|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ohjee, hebben ze speciaalbier daar? *hmmm, must have a Bob* Boeiender |
|
quote: Gezellig! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Volgens mij wel! Aanbod verschilt nog wel eens, maar er zit altijd wel wat lekkers bij @Sgeitie: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
@ Faalhaas > heb je al een gig in grun kunnen roggelen? keihard kapot gaan daarna met z'n allen! I am mine own redeemer...! |
|
Enig idee tot hoe laat het duurt? Dan weet ik of ik met de trein of met de auto ga. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
geen idee, zoals het er nu naar uit ziet openen we de avond... t.b.a. 2e, r.s. sluit af... gewoon een Bob regelen man! I am mine own redeemer...! |
|
Nou dan kom ik gewoon met de trein denk ik, de laatste gaat om 00:12, dus dat moet te doen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 25-09-2013 16:21] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dat laatste is geen probleem maar dat eerste was volgens mij een beetje dronkenmanspraat .. ik zal het in de gaten houden though ... hoe de hazen lopen ... |
|
zo is ons al eens een wereldtournéé beloofd... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 25-09-2013 17:27] I am mine own redeemer...! |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Rond 00u of iets later, moet je dan wel snel rennen naar de trein, die gelukkig wel vlakbij is. Ik zou iid een bob regelen. @ Sander: cool dat je ook komt, er komt als het goed is ook een groep Cave- gangers langs om een verjaardag te vieren! @ Thieu, hier kan je wel van een lekker speciaal biertje genieten!! http://cafeasgard.nl/bieren [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-09-2013 19:06] =) |
|
@Joyce, gezellig! Doen we een biertje mop Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ok bedankt, dat wordt dus of zelf rijden, of kijken of ik een bob kan fixen. Het maakt me niet zoveel uit als ik niet kan drinken, het zal hoe dan ook een tof feestje worden. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 25-09-2013 19:43] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
misschien kun je met je contactuele eigenschappen, gladde praatjes en eau de cologne wel een slaapplek fixen? I am mine own redeemer...! |
|
Eehm ik woon vlakbij Beverwijk, dus dat lijkt me wat onnodig. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je contactuele eigenschappen niet zo goed zijn hoor Sgeiterdt ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: ga toch fietsen!!!! @ faalhaas: I am mine own redeemer...! |
|
LOL Boeiender |
|
quote: Vanachter het toetsenbord heb ik flinke praatjes, in het echt kan ik er ook wat van hoor. quote: Zo dichtbij is het nou ook weer niet. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
als het 23-11 ook zo gezellig wordt komt het helemaal goed... I am mine own redeemer...! |
|
Dat wel natuurlijk! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
3e band die aan de line- up wordt toegevoegd is Pulverised! ( Kan iemand van de redactie dit in de topic titel aanpassen? Pulverised iplv. tba. ) https://www.facebook.com/events/461397340642425/?fref=ts =) |
|
nog 33 nachtjes slapen.... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 21-10-2013 20:34] I am mine own redeemer...! |
|
Ik heb het op de kalender gezet, heb er nu al zin in. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |