|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Willekeur en dictatuur! |
|
Wat is het voor muziek? |
|
Black metal. Willekeur en dictatuur! |
|
Nee, gewone black metal. Of heb je het nu over de andere Leviathan? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: NP: Leviathan - Far Beyond the Light |
|
quote: Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Over die Zweedse. Zie je toch meteen aan die titels [van de nummers]? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Luisteren! Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Zweedse Leviathan is heel donker en negatief van geluid, maar geen 'suicidal' lyrics... lijkt wel wat op oude Shining, zaten ook op hetzelfde label trouwens |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jaja, eerste deze plaat afluisteren. quote:Met Niklas? Mis ik nu iets want wtf Shining is toch gewoon suicidal black? Ik bedoel, hij zat altijd te automutileren on stage. M'n klomp breekt ff nu. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Noisekick IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ga een beetje gewone black metal zitten luisteren terwijl je ook de Enige Echte Leviathan zou kunnen luisteren. Toch zonde van je tijd? Pffff. Nieuwe Death Angel |
|
dj neophyte vs scott brown IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Bokkie pls. Leviathan - Far Beyond the Light Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: bij oude Shining was heel dat 'suicidal'-gedoe niet zo prominent vind ik, ik refereer ook niet naar stage acts en dergelijke, puur muzikaal hoor ik wel wat parallellen EDIT: oordeel vooral zelf zou ik zeggen [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 15-10-2013 13:55] |
|
quote: Leuk dat 'ie automutileert op een podium, maar dat maakt de muziek niet spontaan tot 'n ander genre behorend. Nu moet ik zeggen dat ik van oude Shining niet heel veel heb gehoord, maar kan me niet herinneren dat ik het ooit als DSBM heb ervaren. NP: Antimatter - paar nummers van "Planetary Confinement". Hierna: |
|
Twee nummers in nu, niet geweldig maar ook niet kut. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Anstam - heart's soliloquy IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ik zei het toch. |
|
quote: vreemd plaatje, lekkere catchy stukken afgewisseld met banalere passages... ik vind de (te) droge productie er precies niet echt bij passen |
|
Leviathan - Massive Conspiracy Against all Life |
|
Lengsel - Solace Man, wat een plaat. Gaat hier misschien wel nooit vervelen. |
|
quote: Die moet ik in z'n geheel nog wat meer aandacht geven, maar de helft er van staat op Lengsel natuurlijk, dat is geweldig spul. Heb zo'n idee dat Solace beter is dan The Kiss - The Hope, of? NP: Nehëmah - Light of a Dead Star |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |