![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bölzer ![]() |
|
Sorry, voor de 7e x ofzo: When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: die nieuwe is idd gewoon slecht, Angst heeft wel zijn momenten bij eerste luisterbeurt, maar twijfel nog wat of ik die vrouwenzang wel goed vind... alleszins bedankt om deze band nog eens onder de aandacht te brengen! ![]() ![]() |
|
Klage - Dystopias Wiege ![]() ![]() |
|
quote:Goed album. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote:Vrouwenzang vond ik eerst ook niets, maar het went en ben het zelfs gaan waarderen. Dat duurde echter wel even, een groeiplaat in mijn oren. ![]() |
|
quote: ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
![]() Have a Nice Life - Deathconsciousness [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 16-10-2013 21:02] ![]() |
|
quote: bij de eerste luisterbeurten van Nachthymnen (Abigor) had ik dit ook, intussen niet meer, dus krijgt nog wel wat kansen ![]() ![]() |
|
Licht Erlischt... - Narrow Path ![]() |
|
Klage - Moestæ Qverelæ Split met Vemod. ![]() edit: NP: Klage - Veltvinters Kraft, daarna de exclusieve track Vernichtungsgüte van de "Tormenting Legends" compilatie (Blut & Eisen Prod.). [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 16-10-2013 21:35] ![]() |
|
Licht Erlischt... - ...and below, the retrograde disciples ![]() |
|
quote: Beste plaat uit 2012. NP: Kargvint / Klage split. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Toen kende ik hem nog niet, maar ben er wel verknocht aan geraakt, ja. ![]() |
|
![]() Deze gaat hoog eindigen hoor. ![]() ![]() |
|
Krallice - s/t ![]() |
|
Kult Ofenzivy - Radikální Ateismus - Tvůrcům Nadčlověka Grimmige, monotone black metal. De grote kracht van deze plaat is de vocalist, welke de hele plaat lang in ongeveer hetzelfde trage metrum op zeer bezwerende wijze zijn teksten eigenlijk gewoon uitspreekt. Z'n strot is laag en rauw, en net helder genoeg om af en toe de heerlijk verwrongen Tsjechische tongval door te laten schemeren. Alle nummers staan verder in hetzelfde mid-tempo BPM, de drummer speelt niets dan blasts (met hoge, doordringende snare) en de gitaristen kennen alleen dissonante riffs in standje tremolo. Geweldig in al zijn vuige eenvoud. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 16-10-2013 22:46] ![]() |
|
quote: Na zo'n beschrijving mag je hem wel even droppen aub ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Haha, oké. Zit erin. Volgens mij zouden de meesten er juist op afknappen ![]() ![]() |
|
quote: Hapert en doet gek. Dan maar; Krallice - Dimensional Bleedthrough Vind ik toch beter. Denk ik. Gestructureerde chaos. ![]() ![]() |
|
quote:Snap de aantrekking in deze omschrijving wel. Positiever dan die van een dag of twee terug. ![]() |
|
![]() Debbie Harry - Koo Koo Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |