|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Bijzonder. Kan me er niets bij voorstellen, misschien probeer ik dat ook wel hierna. |
|
quote: Qua sfeer/gevoel zou dat goed kunnen ja (heb Grey Waters zelf nooit geluisterd), maar op "Torn Beyond Reason" ervaar ik dat gevoel en die sfeer niet meer. Te gelikte productie, etc. quote: Inderdaad. Wel wat apart geproduceerd, de drums m.n. Als je die tof vindt is "Hopeless Melancholy" ook de moeite waard en dan heb je de hele discografie alweer, haha. quote: Als ik iets rustigs/akoestisch op heb gooi ik wel vaker dat liedje elke paar nummers tussendoor, past altijd. |
|
quote: Ik raak er tot nu toe een beetje van in de war, wellicht omdat ik zelden losse nummers luister. |
|
quote: Haha, dat kan natuurlijk ook. Ik luister ook zelden losse nummers, moet ik zeggen, maar in dit geval ben ik er ook een beetje toe gedwongen omdat "Och Venod" geniaal is en de rest van de demo "Journey into the Depths of Night" bar slecht is. |
|
Radartje in mijn hoofd; 'klopt niet, klopt niet'. Ja, die conclusie had ik ook al getrokken, Och Venod al wel een aantal keren apart beluisterd, maar dat tussen een cd door wordt het niet voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-10-2013 12:26] |
|
quote: Grey Waters is ook heel 'gelikt', maar trekt wel voluit de 'rock'-kaart, hoog meezinggehalte ook is ondertussen geëvolueerd naar Germ, met ook wat dance/trance invloeden, maar daar heb ik me nog niet aan gewaagd... quote: die stond al klaar [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 18-10-2013 12:31] |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Dan laat ik het rustig links liggen. Wat ik van Germ heb gehoord vond ik drie keer niks ook. |
|
|
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Beide Vàli-platen plus z'n twee nummers van de "Whom The Moon A Nightsong Sings"-compilatie. |
|
Net: John Mayall - Blues From Laurel Canyon Nu: Jonathan Wilson - Fanfare |
|
quote: |
|
^ altijd een goed plan NP: Licht Erlischt - ...and below, the retrograde disciples Willekeur en dictatuur! |
|
Hier gaat het over muziek, in het lultopic over serieuze shit, te fur mensen, te fur. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Iemand tipte het net ergens. Idk where. Stutthof - And Cosmos From Ashes to Dust. Gemaakt door de mensen die nu onder Acherontas actief zijn als ik het goed heb begrepen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Venetian Snares - Rossz Csillag Allat Született ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik draai hem gewoon nog een keer. |
|
quote: Idem, maar dan met quote: Willekeur en dictatuur! |
|
Obscure Nederlandse undergroundmeuk over een kind met een spiegel. |
|
quote:Vazal? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Hypomanie? (die hadden toch een nummer met spelende kinderen op de achtergrond) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |