|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Locktender - Kafka |
|
Korpiklaani - Tales Along This Road Heerlijk opzwepend ! [Dit bericht is gewijzigd door GruntSmurf op 06-11-2013 23:02] |
|
quote: Oei, verwarrend. Ik zit ook net naar het tweede nummer van I te luisteren, maar dat is volledig black metal? Hm. Vraag me nu af of het verkeerd op mijn iPod staat en het eigenlijk III is waarnaar ik aan het luisteren ben. Willekeur en dictatuur! |
|
quote:We hadden het over de demo -I, niet over het album I. Best verwarrend die namen, inderdaad. Vooral voor een niet-bèta (sorry). |
|
quote:Ik vind je best een beetje grappig als je bier op hebt. |
|
quote: Ok, vandaar. quote: Ik weet eigenlijk niet wat hij bedoelt met 'niet-bèta' :x Helvete? [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 06-11-2013 23:15] Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Hérésie kan dit soort grapjes niet waarderen volgens mij. |
|
Oei, wat bedoelde je ermee dan? NP: Darkspace - I [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 06-11-2013 23:16] Willekeur en dictatuur! |
|
'bètawetenschappen is in Nederland de benaming voor wetenschappen van exacte aard' |
|
quote: quote: Sorry! |
|
quote:Ah, kennen ze dat in België niet? Dan is het begrijpelijk. |
|
Ik volg niet. Ik weet wat bèta is in die betekenis, maar ik zie de link met Darkspace niet meteen... En ik weet ook niet waarom ik het niet zou waarderen (als ik het zou snappen). Sorry :x Willekeur en dictatuur! |
|
Exacte wetenschap, cijfertjes als albumtitels, moeilijk te volgen voor niet bèta's, kan het niet uitleggen maar vond het wel grappig. Hypomanie - Calm Down, You Weren't Set On Fire |
|
Oh, zo. Niet beledigd ofzo, maar ook niet speciaal grappig, aangezien bèta's ook gewoon kunnen tellen. Misschien moet ik ook meer drinken. NP: nog steeds Darkspace. Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Het wiskundige verschil tussen I en -I. Ik maakte de slechte grap eigenlijk alleen omdat je eerder mijn alfa-vs-bèta-grappen niet kon waarderen, waardoor ik het extra grappig vind. Ik moest er ook wel hardop om lachen dat je dit niet begreep. Sorry! |
|
quote: Ik vond het ook wel mooi gevonden. En nu gauw naar het excuses-topic! |
|
quote: Oh, die eerdere grapjes kan ik me zelfs niet meer herinneren dan, eerlijk gezegd. En ik ben blij dat er toch iemand kan lachen Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Ja, deze keer zou het wel terecht zijn Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Je was best boos toen! Ik zal het nooit meer vergeten. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 06-11-2013 23:33] |
|
Btw, Helvete, heb je Vemod al eens geprobeerd? Klinkt nu niet hetzelfde als Darkspace ofzo, maar ze proberen wel een gelijkaardige sfeer te creëren, misschien is het ook wel wat voor jou. Willekeur en dictatuur! |
|
Ennn van Korpiklaani naar Eluveitie - Slania |
|
quote: Dan zal het ongetwijfeld terecht geweest zijn Edit: oh, bedoel je die keer dat je gezegd had dat ik al klaar was met studeren omdat rechten zo'n gemakkelijke studie was? PS: ik was hierboven niet helemaal serieus bezig, voor alle duidelijkheid. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 06-11-2013 23:36] Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Ik vraag me nog steeds af of jij niet mental of een ander ouder lid bent. |
|
Ik vermoed ook dat het een oude bekende is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |