mikkasscar |
|
|
|
|
Posted 24-10-2013 7:49 by mikkasscar |
|
|
quote: Op 23 oktober 2013 22:05 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Heerlijk, wat mij betreft. Hij is nogal clean en crisp geproduceerd, zogezegd, maar niet op een storende manier. Ook qua muziek is het duidelijk 'modern', en in elk geval zeer herkenbaar Enochian Crescent. Het meeste riffwerk is mid-paced met vrij veel catchy melodieën en ritmes. In de meeste nummers vertrouwen ze wel vrij sterk op één bepaalde hook, die ze dan overigens wel weer goed uitwerken, maar de nummers zijn qua opbouw etc. dus vrij eenvoudig. Dat, in combinatie met de catchiness maakt het licht verteerbaar, maar ook heel lekker. Het klinkt waarschijnlijk ontzettend verschrikkelijk als je het zo leest, maar het werkt beter dan je zou denken. Het scheelt dat je met EC bekend bent, dan weet je denk ik wel ongeveer hoe je dit op moet vatten. Overigens, deze MCD bevat met gemak de beste, vuigste en naarste vocalen die ik ooit uit de strot van Drakh Wrath gehoord heb. Zoals ik zei: mijn favoriet van alles wat ik van ze ken, dus zou aanraden om 'm een paar keer te draaien. Trv3 ende kvlt blekkies moeten wel uit de buurt blijven.
Edit: bedenk me net, als je alles tot aan "Black Church" kent, dan ken je ook de split "O.B.C.". Het nummer Muisto Sorkasta van die split staat ook op deze MCD, maar dan heropgenomen en uitermate veel beter geproduceerd (en beter ingezongen).
thanks voor de lijvige recensie, ga ik asap opsnorren!
|