|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Liefde. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-11-2013 22:44] |
|
quote: ik heb van die eerste een longsleeve ja signature |
|
Ow... Ook sorry! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
25 minuten lompe death metal |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Satyricon - The Age Of Nero |
|
quote: terecht! np Coalesce signature |
|
Ævangelist IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Morbid - Year Of The Goat En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Cool! Wat vindt ge ervan? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Messiah - Hymn to Abramelin/messiah En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Colosseum - The Gate Of Adar |
|
quote: mnjawobwoa was omwille van de richting. nieuwe band leren kennen, Anorak (Fr), deed me aan een nummer van Coalesce denken http://anorak.bandcamp.com/album/go-up-in-smoke [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-11-2013 0:39] signature |
|
Necrowretch - Spewed From Hell Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: signature |
|
Normaal - D'n huulende waakhond En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Normaal - evaluatie in het kippenhok En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Normaal - 'n Pens Vol Power En 'n Goeien Zin En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ævangelist - Omen Ex Simulacra signature |
|
Carpathian Forest |
|
quote: waarom ook niet! signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |