![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Fleshpress - Tearing Skyholes ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Beastmilk - Climax ![]() |
|
Leviathan - The Tenth Sub Level of Suicide Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Alles van Klage. ![]() |
|
quote: Hier ook nog een keer. ![]() ![]() |
|
Vanmiddag: Protest The Hero - Volition NP: Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice ![]() |
|
Dark Funeral - Diabolis Interium Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Mutoid Man - Helium Head Ik word echt vrolijk van die EP. ![]() ![]() |
|
![]() lekker neofolk/industrial album vanop Cold Meat van enkele jaren geleden ![]() |
|
quote: Aha. Wat vind je van Die Weihe des Eises? NP: Aosoth - Arrow In Heart Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Altijd een uitstékend plan, dat. Fan? Of was het de eerste luisterbeurt? (Want in dat laatste geval laat je het best niet bij één luisterbeurt. Toen ik die plaat voor het eerst beluisterde op aanraden van een vriend dacht ik 'ok, snelle black metal. Dus?' Het heeft meerdere luisterbeurten geduurd voor de verslaving opdook.) NP: Anathema - Judgment. (Onder lichte druk van bovenvermelde vriend.) [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 27-11-2013 22:03] Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Bauhaus - The Sky's Gone Out ![]() |
|
quote:Al wel vaker gehoord, maar die daarna vind ik leuker. ![]() |
|
Ride For Revenge - King Of Snakes Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Daarna? Na VVorldVVithoutEnd hebben ze toch geen full-length meer uitgebracht? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Hij bedoelt Fourth Reich, maar hij heeft zelf het woord full length ook niet gebruikt ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Appels, peren, etc. ![]() Ah OK, die Fourth Reich ken ik niet. En nog een split ook na VVorld, zie ik nu. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-11-2013 23:13] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Oh, ok, je bedoelt die met Antaeus. Ik meteen gaan kijken op Metal Archives van 'WAT HEEFT KATHARSIS IETS UITGEBRACHT WAARVAN IK NIET WEET' ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Brume d'Automne - Fierst et Victorieux Met Traditionnelle I+II+III een keertje extra. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |