|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klinkt best goed, moet ik maar eens gaan opzoeken NP: Windhand - Soma |
|
quote: Moet zeggen, er is veel lof voor die schijf, maar er is ook redelijk wat kritiek - mijns inziens niet altijd terecht of volgend vanuit een verkeerd perspectief, maar toch. |
|
quote: Logisch he, subjectiviteit troef bij zoiets. NP: Zwartketterij - Cult of the Necro-Thrasher |
|
Darkthrone - Circle The Wagons Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Inderdaad, vooral bij veeleisende en lange releases. Maar over sommige platen bestaat toch een redelijke consensus; bij deze is dat wat minder het geval dan je misschien zou denken als je m'n post zo leest. Maar goed. Is trouwens heel wat anders, Zwartketterij, haha. Ik ken alleen "Sodomizer Dirty Sodomizer", hoe is die jij op hebt staan eigenlijk? NP: Nog steeds Weakling. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 14-11-2013 18:27] |
|
Cathedral - The Guessing Game Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ja inderdaad, alom geprezen platen als Left Hand Path en Storm of the Light's Bane etc. Die Zwartketterij plaat vind ik enorm vet, Sodomizer Dirty Sodomizer nooit gehoord. Black/Thrash hoe het altijd zou moeten zijn: drummer die snel, strak en ergens wel creatief speelt, catchy riffs etc. Diepgang is er niet te vinden, maar het beukt geweldig. Deze heb ik echt al grijsgedraaid. Net gedaan met spelen trouwens. Linkje naar het openingsnummer hier: NP: Karma to Burn - Cat Got Our Tongue |
|
quote: Klinkt goed. En bedankt voor die link. Klinkt alsof het redelijk vergelijkbaar met "Sodomizer..." is, maar dan in elk opzicht beter: productie, vocalen, songwriting, instrumentbeheersing. Hoewel vermoedelijk met opzet, is "Sodomizer..." door gebreken in die opzichten regelmatig niet serieus te nemen. Wel een vermakelijke plaat dus, maar niet altijd even geschikt om op te zetten. NP: Winter Funeral - lange Franse titel |
|
Emperor - Wrath Of The Tyrant |
|
PROPAGANDA PIE! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Lamb Of God - Ashes Of The Wake |
|
Nile - At The Gate of Sethu |
|
De Jesu-plaat van dit jaar. Brok in de keel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vaura - The Missing |
|
quote: Fuck man, die heb ik een paar weken geleden voor het eerst gehoord en wat een pareltje! Serieus, USBM is grotendeels zwaar overrated (zeker wat betreft het onderscheidende vermogen), maar dit? Geweldig. Misschien wel een 'vergeten' klassieker. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-11-2013 22:18] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: is alleszins geen vergeten klassieker hoor, toch wel vrij algemeen bekend dacht ik... ik vind het een plaat met heel goede momenten, maar heb een gevoel dat er een nog betere plaat in hun vingers zat, wegens een paar momenten dat mijn aandacht toch altijd afdwaalt, in tegenstelling tot bv. Kvist die voor mij de perfecte plaat hebben gemaakt (en daarna evenzeer volledig in rook zijn opgegaan) |
|
Epica - Retrospect |
|
Ook maar Weakling dan, jaren geleden, nog steeds fijn. |
|
Marduk - La Grande Danse Macabre Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Windir - Soknardalr |
|
Daar gaan we weer... Lacrimas Profundere - Antiadore |
|
Hookworms - Pearl Mystic Hypnotiserend. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |