|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Line-up tot nu toe: MEGADETH VADER GORGUTS SOLSTAFIR HAVOK FLOTSAM & JETSAM VANDERBUYST ? WINNAAR HIGHWAY TO HELL Early Bird verkoop al gestart, max 1000 stuks! http://www.facebook.com/intothegravefestival http://www.intothegrave.nl [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 13-03-2014 13:02] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Eerste bevestiging: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wederom tijdens Party-San, dus weer niet aanwezig. |
|
Dat Dagoba klinkt zoals het eruit ziet. |
|
quote:+1 |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nu een plaatje + clipje van Vanderbuyst aan het zoeken? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-12-2013 23:40] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Goeie band? Band die dus volgens jou 1 goed album en verder matig spul heeft uitgebracht. Boeiender |
|
Erg vette liveband! Mooi begin van de affiche |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: En nog een +1 Wie weet ooit es.. |
|
Afgelopen week toegevoegd aan de ITG line up, een van de fijnste thrashbands van het moment: LET OP: Tot 1 februari zijn er nog early bird tickets te koop voor €6,66. En dat terwijl de headliners nog bekend gemaakt moeten worden! Zie hier. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Megadeth is headliner dit jaar. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Headliner bekend! Niemand minder dan Megadeth komt naar Leeuwarden op 9 augustus! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik sla weer een jaartje over zo. |
|
Spuit elf! Edit: @NecRobert [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-02-2014 13:28] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
waardeloze line-up met geen enkele interessante band tot nu toe.. later leeuwarden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
We zullen je missen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+ Vader en Flotsam & Jetsam Afterparty: Mors Principum Est en Grand Exit. Aldus de poster op de Facebook van Megadeth. |
|
Nu inderdaad bevestigd: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+ FLOTSAM & JETSAM - DAGOBA Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Cancelt Megadeth hier ook? |
|
Dat lijkt mij sterk. Into The Grave is pas in Augustus. Het zou wel triest zijn wanneer een band als Megadeth gelijk alle shows voor een hele zomer afzegt i.v.m. een sterfgeval. Dat je een maand de tijd neemt. Dingen regelen e.d. ok. We zullen zien. Ik weet anders nog wel een headliner. King Diamond. bub |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |