|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
20 & 21 juni Bevestigd: Napalm Death Annihilator Gamma Ray Combi-tickets: 45 euro (tm 31 december, daarna 55 euro) Vrijdag: 35 euro Zaterdag: 40 euro http://www.dokkemopenair.eu |
|
Kaarten binnen en hotel geboekt. |
|
Ook bevestigd: Death (DTA) Nocturnus AD |
|
Oeh, begint goed! Boeiender |
|
Wel weer in de planning, vorig jaar was erg goed bevallen ondanks het pleuris weer. |
|
Slechter weer kan bijna niet, of er moet 3 meter sneeuw vallen ofzo |
|
+ Metal Church + Vicious Rumors |
|
MOD Arkona Circus Maximus Carach Angren Het begon redelijk goed, maar dit rijtje bands zorgt alvast voor wat minder enthousiasme hier. We zijn ongeveer op de helft, dus wie weet komt het nog helemaal goed. Midnight lijkt mij een mooie band voor dit festival trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 07-02-2014 15:14] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Circus Maximus Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+Enthroned +Exorcism +Mayan Nog vijf namen te gaan. Wat mij betreft een enorme stap terug tov de line-up van vorig jaar. Slechts twee bands die ik echt wil zien, verspreid over twee dagen [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 07-03-2014 0:45] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Even geen idee, over welke exorcist gaat het hier? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The Exorsist natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-03-2014 22:42] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Jaaaa ja.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Exorcism... my bad. Exorcist (Nightmare Theatre) was wel heel gaaf geweest ja. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: We zijn het een keer eens, vorig jaar was de line-up stukken beter ja. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-03-2014 20:45] |
|
quote: Ah, check. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+ LEPROUS Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
+ Dillinger Escape Plan |
|
+ Freedom Call Nie zo mijn ding maar och... Op een festival best eens leuk. |
|
Hmm, ik sla maar over dit jaar, denk ik. |
|
Nog steeds geen headliners bekend... Zoals het er nu uitziet alleen vrijdag aanwezig. Zaterdag line-up staan teveel Gamma Rays, Arkona's en Mayans tussen en daar ga ik me vrijwel zeker aan ergeren. Vrijdag gewoon iets later arriveren zodat ik niet in aanraking kom met Carach Angren.. laat op die dag Annihilator maar gewoon headlinen ook.. worth it! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
DTA als headliner op zaterdag is voor mij ook prima. De line-up in deze vorm straalt (weer) een hoog "Wâldrock"-gehalte uit en daar is weinig mis mee. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Death en Annilhilator zijn de headliners. |
|
Is dat met die halve Cynic line up? |
|
3/4 Cynic (althans de live line-up): Steve DiG. Paul M. Sean R. Max Phelps Afgelopen jaar WEER-GA-LOOS in vorm in Italië, dus ben erg benieuwd naar de uitvoering in de open lucht. [Dit bericht is gewijzigd door attema op 16-04-2014 14:56] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |