IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Graspop 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-12-2013 18:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2013 17:50 schreef Ktulu het volgende:
Nu al erg mooie lijst. Ik zit behoorlijk de dubbel Hellfest-Graspop te overwegen.

Black Sabbath, Soundgarden, Opeth, Hatebreed, Carcass, Graveyard, Metal Church, Paradise Lost, Death, Annihilator, Comeback Kid, Cynic, Triptykon, Walls of Jericho, Enslaved, Huntress, Nails.

Ze hebben toch al een paar namen die Hellfest niet heeft en voor mij boeiend zijn. Cynic, Metal Church en Triptykon maken Graspop het overwegen waard. Benieuwd naar de dagheadliners. Black Sabbath sowieso, Volbeat misschien ook al, maar Avenged Sevenfold kan ik me moeilijk voorstellen als dagheadliner. Mag toch nog minstens een band van niveau Judas Priest of System of a Down bij.

Ik dacht toch dat Avenged Sevenfold en Volbeat de overige 2 headliners waren op Main Stage 1? En Sabaton alvast op Main Stage 2 headliner.

Nu ja, boeit me niet zo, meestal kijk ik de headliners toch niet. Nu sowieso Black Sabbath wel, en ook wel eens kijken wat Volbeat er van terecht brengt. Toen ze nog niet zo groot waren, een jaar of 5 geleden, vond ik het een leuke band.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 07-12-2013 18:52]

Faustian Spirit of the Earth

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 08-12-2013 15:08 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Zo, onverwacht best een aantal goede bands op de affiche! Denk dat dit hem wel kan gaan worden.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-12-2013 15:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nu Aderlating nog

signature

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-12-2013 9:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Kei goede affiche tot nu toe, een zeer aangename verrassing, nu alleen hopen dat de dagprogrammatie wat mee valt.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-12-2013 9:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

The Dillinger Escape Plan en Neurosis. Het is zowaar al de moeite waard.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 09-12-2013 11:02 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ik ben ook verbaasd en blij dat ze wat meer van deze tijd zijn met twee mainstages naast elkaar (aka Wacken). Ik heb er zin in!

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-12-2013 11:23 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Black Sabbath, Soundgarden, Carcass, Neurosis, Paradise Lost, Death, The Dillinger Escape Plan, Tiamat, Cynic, Triptykon, Napalm Death, Enslaved allemaal op dezelfde dag aub Bob

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Buried
Usericon van Buried
Posted 09-12-2013 11:56 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2013 11:23 schreef PandroidJack het volgende:
Black Sabbath, Soundgarden, Carcass, Neurosis, Paradise Lost, Death, The Dillinger Escape Plan, Tiamat, Cynic, Triptykon, Napalm Death, Enslaved allemaal op dezelfde dag aub Bob

Dan zou je veel moeten missen me dunkt!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-12-2013 11:59 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2013 11:23 schreef PandroidJack het volgende:

Waarom is nog niemand op het briljante idee gekomen om Cynic gewoon het voorprogramma van de hele Death To All-tour te laten doen?

Percht
Alfanumerieksken
Usericon van Percht
Posted 13-12-2013 9:56 by Percht (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van PerchtQuote dit berichthttp://facebook.com/perchtmetal

Ik ben benieuwd om Tiamat & Cult of Luna eens live te zien. 't Is te hopen dat ze niet last minute cancellen, maar met Graspop weet je natuurlijk nooit.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-12-2013 11:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Potver, gaan ze nu ineens een leuke lineup neergooien? Misschien volgend jaar dan toch weer eens een dagje of meerdere dagen weer een kijkje nemen op Graspop.

Buried
Usericon van Buried
Posted 30-01-2014 12:43 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-01-2014 14:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2013 11:59 schreef Hexegot het volgende:
Waarom is nog niemand op het briljante idee gekomen om Cynic gewoon het voorprogramma van de hele Death To All-tour te laten doen?

Als Steve DiGiorgio dan even de rol van bassist over neemt kunnen ze gewoon even van repetoire wisselen en aan 1 stuk doorspelen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-02-2014 15:00 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Volgens een nieuwe promofilmpje:

+ GLORIOR BELLI
+ IN SOLITUDE
+ NOVEMBERS DOOM
+ CARACH ANGREN
+ LETLIVE
+ SUICIDE SILENCE
+ OF MICE AND MEN
+ DARK TRANQUILITY
+ AMENRA
+ THE CHURCH OF PUNGENT STENCH
+ CANDLEMASS
+ SATYRICON
+ GOJIRA
+ THY ART IS MURDER
+ BUCKCHERRY
+ MESHUGGAH
+ MASTODON
+ ALICE IN CHAINS
+ ANTHRAX
+ SLAYER
+ MEGADETH
+ ROB ZOMBIE

Hmm, word nu wel heel interessant allemaal. Ben benieuwd.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-02-2014 16:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

netjes!

adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 02-02-2014 16:07 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

Graspop heeft een keer een goede line-up, zal je zien dat ik net op vakantie ben dat weekend...

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-02-2014 19:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Glorior Belli, Carach Angren, Amenra, Pungent Stench, Candlemass, Satyricon en Gojira

Faustian Spirit of the Earth

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 02-02-2014 19:53 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ben niet van plan hier ooit nog heen te gaan. Vorig jaar was ik in één dagje bijna 400,- kwijt!!!

Je loopt ook nog eens het risico gerold te worden daar door een stel Oostblok crimi's... LEUK! Als je helemaal mazzel hebt komen ze 's nachts gewoon nog even langs bij je tent om je wat extra te verdoven... dat is nog eens service! Wel vrij duur ook weer.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-02-2014 19:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ai, een paar honderdjes van je gejat dus.

De tentdiefstallen lopen idd al een aantal jaren de spuigaten uit. Regelmatig mensen gesproken die honderden euro's lichter waren.. Ik had mazzel dat ik mijn camera en geldbuidel altijd bij me had en tijdens het slapen onder mijn hoofdkussen had gelegd. In onze tent waren ze ook geweest tijdens het slapen omdat er 's morgens iemand z'n broek een paar meter buiten de tent mocht terugvinden..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-02-2014 20:02]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Posted 02-02-2014 20:04 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Meshuggah, Gojira, Mastodon... Gekkenhuis. Heb tot nog toe overigens nog niets hoeven merken van de criminaliteit op Graspop, en in de toestand waarin ik daar op enig moment rondzwalk zou ik toch een ideaal slachtoffer moeten zijn (afgezien van mijn armoedige verschijning dan toch). Is het echt zo erg dan?

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-02-2014 21:25 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Vette nieuwe namen! Ik heb er zin an!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-02-2014 21:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 februari 2014 20:04 schreef Negatieveling het volgende:
Meshuggah, Gojira, Mastodon... Gekkenhuis. Heb tot nog toe overigens nog niets hoeven merken van de criminaliteit op Graspop, en in de toestand waarin ik daar op enig moment rondzwalk zou ik toch een ideaal slachtoffer moeten zijn (afgezien van mijn armoedige verschijning dan toch). Is het echt zo erg dan?

Het is echt wel erg geworden. Groepen dieven hebben een aantal jaren geleden al structureel festivals als roofplek en ze worden maar sporadisch gepakt.
Ik heb niemand gesproken die direct beroofd werd maar van rijen tentjes om ons heen, op het dichtsbijzijnde campingveld, waren lui allemaal camera's en honderden euro's armer. Mss als je verderop op rustigere campingvelden staat dat het risico minder is?

Iig geld en camera's bij je houden en 's nachts een tentslot erop? http://www.demorgen.be/dm/nl/2590/Festivals/article/detail/1660820/2013/06/30/Verdoven-dieven-slachtoffers-op-Graspop.dhtml

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-02-2014 21:45]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Posted 02-02-2014 22:27 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Lekker dan. Nou ja, ik laat me niet weerhouden. Travel light, hoogstens een ouwe kut-telefoon meenemen en een pinpas. Dan valt er ook niks te halen.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 04-02-2014 8:19 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Dat ja. En sociale controle, ook 's nachts. Geld op je borst dragen en idd een Nokia van 15 euro.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-02-2014 8:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Houd toch eens rekening met de kleine zelfstandigen die werkzaam zijn in het boevengilde, jongen.

Met zo'n oude Nokia kun je je social media toch niet bijwerken?

Hoe moeten de boeven in je woonplaats dan weten dat je huis een weekend leeg staat zodat ze je woning leeg kunnen halen?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com