IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Graspop 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 01-03-2014 22:23 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Of hoe dit topic 10x interessanter werd dan de affiche.

Willekeur en dictatuur!

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-03-2014 22:27 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
anaal footfucken

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-03-2014 23:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2014 22:09 schreef Brent_ het volgende:
...Trekken de Ziggo Dome nagenoeg vol...

euhm nee, het waren er net aan zevenduizend plus gasten. Dat met 5FDP als support. En die vullen 013 bijna in hun eentje, dus het valt wel mee met de populariteit van A7X in Nederland.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-03-2014 15:51 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2014 22:21 schreef Mortis Rex het volgende:
Zielige poging tot trollen. Ga je petjesdragende hardcore billenmaatjes anaal footfucken oid... doei!

Poging is gelukt, niet zielig dus! HARDCORE4LIVE FOOTFUCK4EVAH!1

OT: Dit jaar geen Graspop voor mij, wegens andere prioriteiten. Er staan wel veel interessante bands, heel misschien dat ik 1 dag m'n petje en gympen kom showen.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-03-2014 16:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2014 15:51 schreef Count Steel het volgende:
OT: Dit jaar geen Graspop voor mij, wegens andere prioriteiten. Er staan wel veel interessante bands, heel misschien dat ik 1 dag m'n petje en gympen kom showen.

Zou wel cool zijn!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 02-03-2014 20:49 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 2 maart 2014 15:51 schreef Count Steel het volgende:
Poging is gelukt, niet zielig dus!

Dat valt te befisten...

Veren in je eigen reet steken is ook heel zielig trouwens.

Ga nou maar weer Good Charlotte luisteren ruige jongen.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-03-2014 21:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2014 16:38 schreef iPim het volgende:
Zou wel cool zijn!

Wie weet, speelt Good Charlotte zaterdag ook?

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-03-2014 23:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2014 21:16 schreef Count Steel het volgende:
Wie weet, speelt Good Charlotte zaterdag ook?

Natuurlijk, kunnen we lekker aarsdiven dan.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-03-2014 19:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Misschien wil Mortis Flex ook wel mee doen, vuist vooruit!

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Posted 03-03-2014 19:51 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dat kan ik dan allemaal mooi van een afstandje gadeslaan met een halve liter in de hand. Nu al siked.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-03-2014 20:57 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-03-2014 9:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2014 19:46 schreef Count Steel het volgende:
Misschien wil Mortis Flex ook wel mee doen, vuist vooruit!

Ah, dus daar had Throwdown het over!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-03-2014 10:13 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

"PUT YOUR FIST IN MY ASS, FUCK ME!"

(dit blijf ik nu dus voor altijd horen in dit nummer )

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 04-03-2014 10:14]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-03-2014 11:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heel dat nummer naar de zak En het dan als bonustrack zetten op de cd waar nummers als Step It Up en Face the Mirror staan.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-03-2014 20:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuwe namen:

Limp Bizkit (headliner mainstage 2 zaterdag)
Trivium
Behemoth
Rhapsody Of Fire
Steel Panther
Seether
Nile
Civil War
Sebastian Bach
Lynch Mob
Walking Papers
Miss May I
Protest The Hero
Powerman 5000

Indeling:

https://www.graspop.be/nl/poster

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-03-2014 20:36]

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 07-03-2014 21:24 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Meeste van die headliners staan er om het jaar... mega on-interessant. Snap echt niet dat sommige mensen ieder jaar gaan.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-03-2014 22:16 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Gelukkig snappen de mensen die elk jaar gaan het zelf wel. Azijnpisser. Of een geslaagde trol.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-03-2014 22:54 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Het scheelt natuurlijk dat je enkel voor de headliners naar een festival gaat.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-03-2014 23:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Powerman 5000

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-03-2014 0:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Criticasters leveren hier een achterhoedegevecht.

Als er maar genoeg toffe bands staan die niet overlappen.

Met name de sfeer in de Marquee 1 tent heb altijd als te gek ervaren, dus mooier als de bands daar staan dan in de gillende hitte op het hoofdpodium.

Niet mijn smaak qua muziek maar toch een aardige sfeerimpressie:

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-03-2014 1:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nile en Behemoth zijn 2 prima toevoegingen. Voor mij de beste line-up in jaaaaaaren

Faustian Spirit of the Earth

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Posted 08-03-2014 11:08 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Los van de line-up vind ik op Graspop altijd wel een mooi sfeertje hangen. Ook al omdat de omwonenden volkomen anders met zo'n festival omgaan dan men in Nederland doorgaans doet. Geen petities, geen gejengel over overlast: men sleept een biertap de voortuin in, kookt een grote pan chili, zet wat stoelen neer en slaat er een slaatje uit. Lachen toch?

Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 08-03-2014 11:21 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2014 11:08 schreef Negatieveling het volgende:
Los van de line-up vind ik op Graspop altijd wel een mooi sfeertje hangen. Ook al omdat de omwonenden volkomen anders met zo'n festival omgaan dan men in Nederland doorgaans doet. Geen petities, geen gejengel over overlast: men sleept een biertap de voortuin in, kookt een grote pan chili, zet wat stoelen neer en slaat er een slaatje uit. Lachen toch?

Komt omdat je in Nederland teveel negatieve azijnpissers hebt, die dat metal volk liever ziet gaan dan komen.

We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!

Buried
Usericon van Buried
Posted 08-03-2014 11:30 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2014 11:08 schreef Negatieveling het volgende:

Idd, Graspop heeft een geweldige sfeer, zowel op als naast het terrein.
Recentste aankondiging was niet om over naar huis te schrijven, maar ook wel blij met Behemoth en Nile.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-03-2014 16:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2014 0:04 schreef Mutilator het volgende:

Met name de sfeer in de Marquee 1 tent heb altijd als te gek ervaren, dus mooier als de bands daar staan dan in de gillende hitte op het hoofdpodium.

Nee, want in zo'n Marquee blijft het dan lekker koel

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com