|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Of hoe dit topic 10x interessanter werd dan de affiche. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Poging is gelukt, niet zielig dus! HARDCORE4LIVE FOOTFUCK4EVAH!1 OT: Dit jaar geen Graspop voor mij, wegens andere prioriteiten. Er staan wel veel interessante bands, heel misschien dat ik 1 dag m'n petje en gympen kom showen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Zou wel cool zijn! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat valt te befisten... Veren in je eigen reet steken is ook heel zielig trouwens. Ga nou maar weer Good Charlotte luisteren ruige jongen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Wie weet, speelt Good Charlotte zaterdag ook? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Natuurlijk, kunnen we lekker aarsdiven dan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Misschien wil Mortis Flex ook wel mee doen, vuist vooruit! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat kan ik dan allemaal mooi van een afstandje gadeslaan met een halve liter in de hand. Nu al siked. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ah, dus daar had Throwdown het over! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
"PUT YOUR FIST IN MY ASS, FUCK ME!" (dit blijf ik nu dus voor altijd horen in dit nummer ) [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 04-03-2014 10:14] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heel dat nummer naar de zak En het dan als bonustrack zetten op de cd waar nummers als Step It Up en Face the Mirror staan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nieuwe namen: Limp Bizkit (headliner mainstage 2 zaterdag) Trivium Behemoth Rhapsody Of Fire Steel Panther Seether Nile Civil War Sebastian Bach Lynch Mob Walking Papers Miss May I Protest The Hero Powerman 5000 Indeling: https://www.graspop.be/nl/poster [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-03-2014 20:36] |
|
Meeste van die headliners staan er om het jaar... mega on-interessant. Snap echt niet dat sommige mensen ieder jaar gaan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gelukkig snappen de mensen die elk jaar gaan het zelf wel. Azijnpisser. Of een geslaagde trol. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Het scheelt natuurlijk dat je enkel voor de headliners naar een festival gaat. |
|
Powerman 5000 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Criticasters leveren hier een achterhoedegevecht. Als er maar genoeg toffe bands staan die niet overlappen. Met name de sfeer in de Marquee 1 tent heb altijd als te gek ervaren, dus mooier als de bands daar staan dan in de gillende hitte op het hoofdpodium. Niet mijn smaak qua muziek maar toch een aardige sfeerimpressie: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nile en Behemoth zijn 2 prima toevoegingen. Voor mij de beste line-up in jaaaaaaren Faustian Spirit of the Earth |
|
Los van de line-up vind ik op Graspop altijd wel een mooi sfeertje hangen. Ook al omdat de omwonenden volkomen anders met zo'n festival omgaan dan men in Nederland doorgaans doet. Geen petities, geen gejengel over overlast: men sleept een biertap de voortuin in, kookt een grote pan chili, zet wat stoelen neer en slaat er een slaatje uit. Lachen toch? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Komt omdat je in Nederland teveel negatieve azijnpissers hebt, die dat metal volk liever ziet gaan dan komen. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Idd, Graspop heeft een geweldige sfeer, zowel op als naast het terrein. Recentste aankondiging was niet om over naar huis te schrijven, maar ook wel blij met Behemoth en Nile. |
|
quote: Nee, want in zo'n Marquee blijft het dan lekker koel |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |