|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dagkaart voor de zaterdag is wel de moeite waard. Balen alleen van Candlemass op de vrijdag en Sabbath op de zondag. |
|
Voor mij zijn de interessantste namen mooi verspreid over de 3 dagen met ondermeer Opeth, Triptykon, Unida, Candlemass, Solstafir en Novembers doom op vrijdag Mastodon, Gojira, Neurosis, Amenra, Enslaved, Cult Of Luna op zaterdag Black Sabbath, Soundgarden, Paradise Lost, Meshuggah en Tiamat op zondag. |
|
ze mogen wel eens wat meer diversiteit in hun affiches steken. 't is alle jaren sabaton, alestorm, volbeat, etc. 't verkoopt zeker:p [Dit bericht is gewijzigd door Percht op 26-02-2014 12:47] |
|
Vrijdag en vooral zaterdag zijn erg mooi. Zondag iets minder interessant imo, maar vervelen zal ik me nu ook weer niet. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: zondag zal dan een campingdag worden e:p |
|
Fuck, zaterdag is een superdag, en net dan heb ik al iets aan de hand. Gelukkig is Zondag een zeer mooie troostprijs. Direct m'n tickets besteld, nu nog hopen op mooi weer en nog enkele leuke aanvullende acts. Heb er in ieder geval goesting in The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik kan wel leven met Slayer, Alter Bridge, Mastodon, Black Sabbath, Soundgarden, Alice In Chains, Anthrax, The Black Dahloa Murder, Annihilator, Gojira, Powerwolf, Hatebreed, Rob Zombie, Suicide Silence, Triptykon, Napalm Death, Carcass, Neurosis, Legion Of The Damned, Death, Paradise Lost, Pungent Stench, Orange Goblin, Dillinger Escape Plan, Amenra, Nails etc |
|
Gojira staat nog niet op een dag ingedeeld als ik zo snel even kijk? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Main Stage 2 op zaterdag Faustian Spirit of the Earth |
|
Die zaterdag is echt buitencategorie DEATH FUCKING METAL |
|
Inderdaad, om duimen en vingers af te likken. Spijtig dat ik niet kan Zondag gelukkig wel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mooie headliners hoor: Volbeat, Sabaton, Rob Zombie en Avenged Sevenfold (blijkbaar groter dan Slayer hier?)... als dit is hoe festivals er in het vervolg gaan uitzien worden het hele rustige zomers voor mij. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Mja, ... als je plots van 75 naar 100 bands gaat zonder ticketprijs op te drijven en je boekt Black Sabbath, dan kan het al eens gebeuren dat je weinig andere hele dure bands kan boeken. Waarom iets als genoemde bands dan net boven iets als Slayer staan is mij ook wel een vraag. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 28-02-2014 22:22] |
|
Volbeat trekt alvast veel meer volk dan Slayer. Sabaton is in Belgiƫ om bizarre redenen heel erg groot, brr. De rest vat ik eerlijk gezegd ook niet. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Misschien helpt het om de vraag om te draaien? Welke band van deze line-up zou je omwisselen met de plek van Sabaton? Ik begrijp dat je Slayer zou wisselen voor Avenged Sevenfold, maar zou je Doro switchen voor Sabaton? Hatebreed voor Megadeth? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Reken maar dat die kutbands flink aan de prijs zijn. quote: Zorgwekkend inderdaad. We gaan dus richting een toekomst waar tijdens een metalfestival nog amper metalbands zullen spelen. Dat gaat wat worden als bands als Maiden, Sabbath en Motorhead er mee gaan stoppen. De lange haren, denim, leer en boots worden ingeruild voor petjes, korte broeken, hippe kleurentattoo's en gympjes. Driewerf Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: dat is echt zo zum kotzen signature |
|
quote: Zo schattig.... |
|
quote: Het hele festival ja. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Eindelijk, ouwe lul Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Alsof het mijn keuze is dat mijn scalp steeds meer op een maanlandschap begint te lijken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Niet vreemd toch? Slayer mag dan wel een legendarische band zijn, los van smaak is Avenged Sevenfold momenteel een stuk relevanter. Trekken de Ziggo Dome nagenoeg vol terwijl Slayer inmiddels de afgelopen tours in kleinere zalen als Paradiso en Effenaar staat. |
|
quote: Zielige poging tot trollen. Ga je petjesdragende hardcore billenmaatjes anaal footfucken oid... doei! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |