IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Graspop 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-02-2014 11:23 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ja, dit wordt een zeer fraaie line-up, nu nog hopen dat de dagindeling een beetje fraai wordt.
En dat het een kei warme zomer gaat worden

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-02-2014 11:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dagkaart voor de zaterdag is wel de moeite waard. Balen alleen van Candlemass op de vrijdag en Sabbath op de zondag.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 26-02-2014 12:14 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Voor mij zijn de interessantste namen mooi verspreid over de 3 dagen met ondermeer Opeth, Triptykon, Unida, Candlemass, Solstafir en Novembers doom op vrijdag

Mastodon, Gojira, Neurosis, Amenra, Enslaved, Cult Of Luna op zaterdag

Black Sabbath, Soundgarden, Paradise Lost, Meshuggah en Tiamat op zondag.

Percht
Alfanumerieksken
Usericon van Percht
Posted 26-02-2014 12:47 by Percht (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van PerchtQuote dit berichthttp://facebook.com/perchtmetal

ze mogen wel eens wat meer diversiteit in hun affiches steken. 't is alle jaren sabaton, alestorm, volbeat, etc. 't verkoopt zeker:p

[Dit bericht is gewijzigd door Percht op 26-02-2014 12:47]

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-02-2014 12:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vrijdag en vooral zaterdag zijn erg mooi. Zondag iets minder interessant imo, maar vervelen zal ik me nu ook weer niet.

Faustian Spirit of the Earth

Percht
Alfanumerieksken
Usericon van Percht
Posted 26-02-2014 12:51 by Percht (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van PerchtQuote dit berichthttp://facebook.com/perchtmetal

quote:
Op 26 februari 2014 12:49 schreef cataclysm child het volgende:
Vrijdag en vooral zaterdag zijn erg mooi. Zondag iets minder interessant imo, maar vervelen zal ik me nu ook weer niet.

zondag zal dan een campingdag worden e:p

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 26-02-2014 13:26 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Fuck, zaterdag is een superdag, en net dan heb ik al iets aan de hand. Gelukkig is Zondag een zeer mooie troostprijs. Direct m'n tickets besteld, nu nog hopen op mooi weer en nog enkele leuke aanvullende acts.
Heb er in ieder geval goesting in

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 26-02-2014 17:53 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ik kan wel leven met Slayer, Alter Bridge, Mastodon, Black Sabbath, Soundgarden, Alice In Chains, Anthrax, The Black Dahloa Murder, Annihilator, Gojira, Powerwolf, Hatebreed, Rob Zombie, Suicide Silence, Triptykon, Napalm Death, Carcass, Neurosis, Legion Of The Damned, Death, Paradise Lost, Pungent Stench, Orange Goblin, Dillinger Escape Plan, Amenra, Nails etc

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-02-2014 22:58 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Gojira staat nog niet op een dag ingedeeld als ik zo snel even kijk?

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-02-2014 0:07 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2014 22:58 schreef Ktulu het volgende:
Gojira staat nog niet op een dag ingedeeld als ik zo snel even kijk?

Main Stage 2 op zaterdag

Faustian Spirit of the Earth

zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 27-02-2014 15:26 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

Die zaterdag is echt buitencategorie

DEATH FUCKING METAL

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 27-02-2014 16:13 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Inderdaad, om duimen en vingers af te likken. Spijtig dat ik niet kan Zondag gelukkig wel.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 28-02-2014 15:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-02-2014 19:18 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Mooie headliners hoor: Volbeat, Sabaton, Rob Zombie en Avenged Sevenfold (blijkbaar groter dan Slayer hier?)... als dit is hoe festivals er in het vervolg gaan uitzien worden het hele rustige zomers voor mij.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-02-2014 22:20 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Mja, ...
als je plots van 75 naar 100 bands gaat zonder ticketprijs op te drijven en je boekt Black Sabbath, dan kan het al eens gebeuren dat je weinig andere hele dure bands kan boeken.

Waarom iets als genoemde bands dan net boven iets als Slayer staan is mij ook wel een vraag.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 28-02-2014 22:22]

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-03-2014 8:10 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Volbeat trekt alvast veel meer volk dan Slayer. Sabaton is in Belgiƫ om bizarre redenen heel erg groot, brr. De rest vat ik eerlijk gezegd ook niet.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-03-2014 11:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Misschien helpt het om de vraag om te draaien? Welke band van deze line-up zou je omwisselen met de plek van Sabaton? Ik begrijp dat je Slayer zou wisselen voor Avenged Sevenfold, maar zou je Doro switchen voor Sabaton? Hatebreed voor Megadeth?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 01-03-2014 20:07 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 28 februari 2014 22:20 schreef Tool-fan het volgende:
Mja, ...
als je plots van 75 naar 100 bands gaat zonder ticketprijs op te drijven en je boekt Black Sabbath, dan kan het al eens gebeuren dat je weinig andere hele dure bands kan boeken.

Reken maar dat die kutbands flink aan de prijs zijn.

quote:
Op 1 maart 2014 8:10 schreef Ktulu het volgende:
Volbeat trekt alvast veel meer volk dan Slayer. Sabaton is in Belgiƫ om bizarre redenen heel erg groot, brr.

Zorgwekkend inderdaad. We gaan dus richting een toekomst waar tijdens een metalfestival nog amper metalbands zullen spelen. Dat gaat wat worden als bands als Maiden, Sabbath en Motorhead er mee gaan stoppen. De lange haren, denim, leer en boots worden ingeruild voor petjes, korte broeken, hippe kleurentattoo's en gympjes.

Driewerf

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2014 21:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2014 19:18 schreef Mortis Rex het volgende:
Avenged Sevenfold (blijkbaar groter dan Slayer hier?)...

dat is echt zo zum kotzen

signature

Andrei
Usericon van Andrei
Posted 01-03-2014 21:41 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2014 20:07 schreef Mortis Rex het volgende:
Reken maar dat die kutbands flink aan de prijs zijn.

Zorgwekkend inderdaad. We gaan dus richting een toekomst waar tijdens een metalfestival nog amper metalbands zullen spelen. Dat gaat wat worden als bands als Maiden, Sabbath en Motorhead er mee gaan stoppen. De lange haren, denim, leer en boots worden ingeruild voor petjes, korte broeken, hippe kleurentattoo's en gympjes.

Driewerf

Zo schattig....

Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 01-03-2014 21:56 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2014 21:35 schreef Hypnos het volgende:
dat is echt zo zum kotzen

Het hele festival ja.

We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-03-2014 21:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2014 20:07 schreef Mortis Rex het volgende:
De lange haren, denim, leer en boots worden ingeruild voor petjes, korte broeken, hippe kleurentattoo's en gympjes.

Eindelijk, ouwe lul

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-03-2014 21:58 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
De lange haren

Alsof het mijn keuze is dat mijn scalp steeds meer op een maanlandschap begint te lijken.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 01-03-2014 22:09 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2014 19:18 schreef Mortis Rex het volgende:
Avenged Sevenfold (blijkbaar groter dan Slayer hier?)

Niet vreemd toch? Slayer mag dan wel een legendarische band zijn, los van smaak is Avenged Sevenfold momenteel een stuk relevanter. Trekken de Ziggo Dome nagenoeg vol terwijl Slayer inmiddels de afgelopen tours in kleinere zalen als Paradiso en Effenaar staat.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 01-03-2014 22:21 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 1 maart 2014 21:56 schreef Count Steel het volgende:
Eindelijk, ouwe lul

Zielige poging tot trollen. Ga je petjesdragende hardcore billenmaatjes anaal footfucken oid... doei!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com