|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
01) Harakiri For The Sky - Harakiri For The Sky 02) Deafheaven - Sunbather 03) Falkenbach - Asa 04) Caladan Brood - Echoes Of Battle 05) Summoning - Old Mornings Dawn 06) Atra Vetosus - Voices From The Eternal Night 07) Àrsaidh - Roots 08) Anagnorisis - Beyond All Light 09) Manegarm - Legions Of The North 10) Cult Of Fire - मृत्यु का तापसी अनुध्यान |
|
quote: haha, klopt ik ben niet geheel onbevoordeeld ten opzichte van die plaat natuurlijk. Toch vind ik het echt de beste plaat van het afgelopen jaar, dus vandaar dan ook die nummer 1 positie. Le Mistral is de shit ! |
|
quote: cool! Le Mistral is de shit ! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik heb 'm nog niet gehoord, zal 'm eens opzetten. Support your "local" scene enzo Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
te pruimen! eg wel signature |
|
quote: was dit ook een full length van 2013? vergeten, zat anders zeker in mijn top 20, good stuff! |
|
quote: vet! ik wist trouwens niet dat jij al een exemplaar had? Zo nee, je kan hem via www.enraged.nl bij me bestellen en digitaal istie hier te verkrijgen: https://itunes.apple.com/nl/album/its-your-fear-that-feeds-their/id597957904 Le Mistral is de shit ! |
|
SoulSeek.org Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Nee, die is van 2012. |
|
quote: Die maar eens luisteren dan, beter be good Tribulation - The Formulas of Death was een van de weinigen uit de top 25 waar ik nog niets van gehoord had. Wel een tof ding, stuk gevarieerder en eigen smoelwerk dan The Horror. Meer blackish zaken en wat lichte psychedelische randjes, en nog steeds wel een aardige portie Zweedse death. Ontzettend lang album, maar door de variatie wel goed vol te houden. Vind hem nog wel wat... fragmentarisch overkomen, misschien moet ik hem nog wat beter doorgronden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat album is echt Aan verslaafd TOT.EN.MET. Wel meerdere keren beluisteren Willekeur en dictatuur! |
|
Tuurlijk! Ben nu halverwege de eerste luisterbeurt. Is een stuk rustiger/ingetogener (en minder black) dan ik aanvankelijk verwachtte. Klinkt wel lekker, in ieder geval. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Er zitten inderdaad niet zo heel erg veel blackstukken in, maar wàt een uiterst dieptreurig sfeertje. Als je blackstukken wil kan ik je Galgendämmerung erg aanbevelen, als je die nog niet hebt. Willekeur en dictatuur! |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Die Tribulation is idd erg lang, maar wat goed zeg. Zeker rekening houdend met de leeftijd van die bandleden zit er nog veel goeds aan te komen. |
|
Vind het een erg Mooi lijstje dit jaar REALLY OHH REALLY? |
|
Youtube playlistje, voor de liefhebber: http://www.youtube.com/playlist?list=PLVXVnv8jwxoFit9f0eCY4f0Os66Z_md7D Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
woohoo! signature |
|
Leuk idee! Willekeur en dictatuur! |
|
Diverse boel! Mooi! Jammer dat Jesu er niet tussen zit, maar goed om te zien dat Ulver niet vergeten is. |
|
signature |
|
Proficiat |
|
quote: |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |