|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
. |
|
Dwaallicht pickt orders bij Frans Maas, naar het schijnt |
|
Vanaf dinsdag ja. Gewoon naar de SuSa gaan. 't Is mijn Wacken-werk . En ik heb er geen zin in . |
|
wij mogen bureau stoelen in elkaar zetten, en waarschijnlijk iets bij een bank om betaal opdrachten over te tikken.. Dat lijkt me nou wel leuk om te doen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Idd, gewoon een keertje het rekeningnummer waarnaartoe wordt geschreven veranderen en we hoeven de rest van de vakantie niet meer te werken.. |
|
hmm dat ik daarnog niet aangedacht heb. oh ja, als iemand nog vlechtjes in het haar wil, dan wil ik het graag doen voor 1 euro per vlecht.. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 29-05-2002 13:31] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hmm.. weer rustig op het forum.. . of gaat er verder niemand werken?? Cadaveria: Heeft Intermediar al gebeld over die bureaustoelenshit? |
|
De directeur uithangen... |
|
quote:Neen, ik ga dadelijk naar aza. moet ik voor jou nog vragen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Weet iemand nog wat in Enschede? |
|
Ik ga denk binnenkort mijn vrijdagavondjes slijten bij de Hoogvliet.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb binnen twee uur een "sollicitatiegesprek" voor een vakantiewerkje Denk aan me, steun me, duim voor me etc |
|
Helpdeskmedewerker bij een internetprovider hier in Breda... |
|
huuu ja.. ik mot ook weer werk... erges in Ede groag |
|
Ik ga ooit es krabben vissen op de noordzee. Keihard werken, maar het verdient goud geld. |
|
Hmm vakantiewerk, daar zeg je wat. Ach, volgende maand moet ik toch op zoek naar vast werk, dus dit slippertje van mijn hersenen is ze vergeven. |
|
bij een 1 uur fotozaak. leuk werk. leuke collegas. fuckin slechte pay! " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Ik kan gewoon meer werkenbij mijn werk nu. Dat betaald best ok en is nog leuk ook |
|
bij de hema, voor het geld, en de collega's zijn ook tof (werk er ook op de zaterdagen) |
|
Pff, werk heel het jaar al. Ben blij dat ik dan ff op vakantie mag. Trouwens nooit vakantiewerk gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 29-05-2002 15:19] Bazzio Attacks!!! |
|
heb net ontslag genomen op mijn werk, ben aan de vakantie toe en niet aan werk. binnenkort ga ik piano lessen geven. |
|
*zucht* ik heb de hele dag dozen met Scapino-kleren zo'n 20 meter verplaats en opgestapeld ... hoezo zinloos Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Oeh ja ik moet nog iets zoeken. Hopelijk vind ik iets als programmeur, dat betaalt over t algemeen wel goed. Haha ik weet nog dat toen ik 16 was ik een bijbaantje had als schoonmaker, toen verdiende ik fl 4,77 per uur... ghehehehe... gelukkig was t de laatste tijd meestal rond de 25 a 30 gulden per uur... Zenial |
|
ikke misschien wij Daikin in in Oostende, een hele maand autocadten, leuk, betaald worden voor het beoefenen van mijn hoby Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Schoonmaken en bejaarden voeren. Lijkt me wel leuk, en het betaalt goed. Ik zoek alleen nog een weekendbaantje want ik kom geld tekort! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |