IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : God Dethroned + Callenish Circle in Gigant Apeldoorn, vrijdag 7 juni Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2002 17:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tsjah... who cares

wie gaan er dus:

- karnivoor
- McDoom
- darkscar
- undertaker

Je moeder.

D e s i r e
Usericon van D e s i r e
Posted 04-06-2002 19:47 by D e s i r e Wijzig reactieProfiel van D e s i r eQuote dit bericht

/me zal r ook zijn...
Maar weet iemand misschien hoe laat alles van start gaat?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2002 21:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zal wel zoals altijd zijn, 9 uur deuren open, 10 uur spelen

enneh, hoe herkennen we jou?

Je moeder.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-06-2002 21:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 19:47 schreef D e s i r e het volgende:
/me zal r ook zijn...
Maar weet iemand misschien hoe laat alles van start gaat?
Nee maar ik denk wel dat je IRC hebt.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

D e s i r e
Usericon van D e s i r e
Posted 04-06-2002 21:24 by D e s i r e Wijzig reactieProfiel van D e s i r eQuote dit bericht

Hoezo denk je da'k IRC heb?
(Hek nie btw)

Hoe ben ik te herkennen?
Hmmmmzzz.......Ik draag kisten en een 1 of ander shirt van een band

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2002 21:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hoe duidelijk kan je zijn...

Je moeder.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-06-2002 21:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

-off topic-
Oh, daar kun je een zin ook beginnen met
/me
Hmm, nevermind.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

D e s i r e
Usericon van D e s i r e
Posted 04-06-2002 21:27 by D e s i r e Wijzig reactieProfiel van D e s i r eQuote dit bericht

Maaarrruuueeeh....Karnivoor.....uwes kent mij al

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2002 22:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

laatste keer offtopic, vul anders even je details in ofzo...

Je moeder.

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 04-06-2002 23:15 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

JAJA....en deze jongen gaat weer voor de herrie zorgen tussen de bands door..... ..best wel Heerzig, als zeg ik het zelf...(das toevallig ik ZEI het ook zelf ...)
Vrijdag avond wordt super, dat volk wat GD vertegenwoordigt...(ook wel BANDMEMBERS genaamd) dat zijn gewoon perfecte lui...ze zijn zooo sympathiek en hebben totaal geen ster-alures...

kont-om GOD DETHRONED heerscht de gigant uit!!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 05-06-2002 20:29 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

- karnivoor
- McDoom
- darkscar
- undertaker
- D e s i r e
- Malagthot

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 05-06-2002 20:31]

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 07-06-2002 17:20 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik ga gokken dat ik D e s i r e ken en dat ze vanavond met mij meerijdt?

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 07-06-2002 20:30]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-06-2002 19:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

niet dat ik weet...

maareh ik ben te herkennen aan me hmz wat zal ik es aandoen...

cannibal corpse - tomb of the mutilated longsleeve

jah die doek weer es aan

Je moeder.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 07-06-2002 20:30 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 19:44 schreef karnivoor het volgende:
niet dat ik weet...

maareh ik ben te herkennen aan me hmz wat zal ik es aandoen...

cannibal corpse - tomb of the mutilated longsleeve

jah die doek weer es aan

Ik ben te herkennen aan mijn korte haar.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 07-06-2002 20:32]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-06-2002 21:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en die witte auto waar je nu waarschijnlijk ergens ten hoogte van vaassen in rijdt met mijn lieftallige wederhelft ( ) op de pasagiersstoel

Je moeder.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 21:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Alle jezus...

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 08-06-2002 4:51 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 21:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Alle jezus...

Haha.

Maar het was wel gezellig vanavond. Callenish Circle viel me wat tegen eerlijk gezegd. Dat ik "Pull The Plug" het beste vond zegt genoeg.
Raar genoeg is het enige nummer waarbij ik bij God Dethroned ff in de pit heb geragd ook een Death-cover. Maar God Dethroned bleef me in zijn eigen nummers ook boeien, dus men was terecht hoofdact. Wat een fucking strakke band!!!

Edit : en ik dacht dus gewoon dat D e s i r e de vriendin van karnivoor was; wat weer bewezen heeft dat ik beter niet kan denken.

Edit : tjonge, mijn langste post ooit?

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-06-2002 4:55]

Pat
Usericon van Pat
Posted 08-06-2002 5:25 by Pat Wijzig reactieProfiel van PatQuote dit bericht

Hoi McDoom... wat viel je precies tegen? Greetz, Pat - Callenish Circle.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 08-06-2002 5:52 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Goede vraag. Ik zal het eens proberen uit te leggen.

Ik vond de laatste CD in het begin niet zo geweldig, maar na wat vaker luisteren bleek ik er weldegelijk van te kunnen genieten.
Ik denk dat het vooral het gemis aan dubbele zang in sommige nummers was. Dat maakt het op CD namelijk extra interessant(dat zijn vaak ook de lekkerste meebrullijnen). Misschien eens proberen om een van de (bas)gitaristen mee te laten zingen?
Het zaalgeluid hielp ook niet echt mee, moet ik zeggen. God Dethroned had mazzel met hun geluid.
Al met al heb ik wel van het CC optreden genoten; ik had er gewoon wat teveel van verwacht. Ik wil jullie best nog een keer zien.

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 08-06-2002 14:21 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

god dethroned heerschte, kmiste alleen the grand grimore en under the golden wings,
maar ze hebben wel exequsion proticole en soul capture en boiling blood en firebreath gespeeld

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 08-06-2002 14:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

BOILING BLOOD!!!

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 08-06-2002 18:17 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Ik had het niet verwacht, maar ik heb een hele leuke avond gehad

Jezus... wat kunnen die 2 bands live spelen zeg

Moet vaker zo'n concert komen, ik heb sinds lange tijd ECHT genoten van een concert!!
Callenish Circle speelde echt heeel gaaf, lekker strak gespeeld, gave zang... kortom mooiii
Het publiek was alleen iets minder enthausiast als bij God Dethroned terwijl ze dat wel verdienden, ze speelden echt goewdd

God Dethroned vond ik op cd niet zo leuk, maar live heb ik echt kunnen genieten... de sfeer in de zaal was ook wel gaaf

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-06-2002 15:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe leip publiek

eerst wordt je het podium op gegooid om vervolgens te stagediven om na een rondje doior de zaal weer opnieuw het podium op gegooid te worden

heersende sfeer enneh pat, welke van de 2 gitaristen was jij? met die heersende steve vai dinges ibanez?( = ) in dat geval was ik dat mannetje die de hele tijd naar je zat te staren bij de solo's

Je moeder.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 09-06-2002 15:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 15:06 schreef karnivoor het volgende:
enneh pat, welke van de 2 gitaristen was jij?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-06-2002 19:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

das een serieuze vraag hoor

enneh d e s i r e, wie ben je nou dan? en soepkoeltoer wie was jij nou?

verwarrend weekendje

Je moeder.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com