|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
tsjah... who cares wie gaan er dus: - karnivoor - McDoom - darkscar - undertaker Je moeder. |
|
/me zal r ook zijn... Maar weet iemand misschien hoe laat alles van start gaat? |
|
zal wel zoals altijd zijn, 9 uur deuren open, 10 uur spelen enneh, hoe herkennen we jou? Je moeder. |
|
Hoezo denk je da'k IRC heb? (Hek nie btw) Hoe ben ik te herkennen? Hmmmmzzz.......Ik draag kisten en een 1 of ander shirt van een band |
|
hoe duidelijk kan je zijn... Je moeder. |
|
-off topic- Oh, daar kun je een zin ook beginnen met /me Hmm, nevermind. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maaarrruuueeeh....Karnivoor.....uwes kent mij al |
|
laatste keer offtopic, vul anders even je details in ofzo... Je moeder. |
|
JAJA....en deze jongen gaat weer voor de herrie zorgen tussen de bands door..... ..best wel Heerzig, als zeg ik het zelf...(das toevallig ik ZEI het ook zelf ...) Vrijdag avond wordt super, dat volk wat GD vertegenwoordigt...(ook wel BANDMEMBERS genaamd) dat zijn gewoon perfecte lui...ze zijn zooo sympathiek en hebben totaal geen ster-alures... kont-om GOD DETHRONED heerscht de gigant uit!! |
|
- karnivoor - McDoom - darkscar - undertaker - D e s i r e - Malagthot [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 05-06-2002 20:31] |
|
Ik ga gokken dat ik D e s i r e ken en dat ze vanavond met mij meerijdt? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 07-06-2002 20:30] |
|
niet dat ik weet... maareh ik ben te herkennen aan me hmz wat zal ik es aandoen... cannibal corpse - tomb of the mutilated longsleeve jah die doek weer es aan Je moeder. |
|
quote: Ik ben te herkennen aan mijn korte haar. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 07-06-2002 20:32] |
|
en die witte auto waar je nu waarschijnlijk ergens ten hoogte van vaassen in rijdt met mijn lieftallige wederhelft ( ) op de pasagiersstoel Je moeder. |
|
Alle jezus... |
|
quote: Haha. Maar het was wel gezellig vanavond. Callenish Circle viel me wat tegen eerlijk gezegd. Dat ik "Pull The Plug" het beste vond zegt genoeg. Raar genoeg is het enige nummer waarbij ik bij God Dethroned ff in de pit heb geragd ook een Death-cover. Maar God Dethroned bleef me in zijn eigen nummers ook boeien, dus men was terecht hoofdact. Wat een fucking strakke band!!! Edit : en ik dacht dus gewoon dat D e s i r e de vriendin van karnivoor was; wat weer bewezen heeft dat ik beter niet kan denken. Edit : tjonge, mijn langste post ooit? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-06-2002 4:55] |
|
Hoi McDoom... wat viel je precies tegen? Greetz, Pat - Callenish Circle. |
|
Goede vraag. Ik zal het eens proberen uit te leggen. Ik vond de laatste CD in het begin niet zo geweldig, maar na wat vaker luisteren bleek ik er weldegelijk van te kunnen genieten. Ik denk dat het vooral het gemis aan dubbele zang in sommige nummers was. Dat maakt het op CD namelijk extra interessant(dat zijn vaak ook de lekkerste meebrullijnen). Misschien eens proberen om een van de (bas)gitaristen mee te laten zingen? Het zaalgeluid hielp ook niet echt mee, moet ik zeggen. God Dethroned had mazzel met hun geluid. Al met al heb ik wel van het CC optreden genoten; ik had er gewoon wat teveel van verwacht. Ik wil jullie best nog een keer zien. |
|
god dethroned heerschte, kmiste alleen the grand grimore en under the golden wings, maar ze hebben wel exequsion proticole en soul capture en boiling blood en firebreath gespeeld |
|
BOILING BLOOD!!! |
|
Ik had het niet verwacht, maar ik heb een hele leuke avond gehad Jezus... wat kunnen die 2 bands live spelen zeg Moet vaker zo'n concert komen, ik heb sinds lange tijd ECHT genoten van een concert!! Callenish Circle speelde echt heeel gaaf, lekker strak gespeeld, gave zang... kortom mooiii Het publiek was alleen iets minder enthausiast als bij God Dethroned terwijl ze dat wel verdienden, ze speelden echt goewdd God Dethroned vond ik op cd niet zo leuk, maar live heb ik echt kunnen genieten... de sfeer in de zaal was ook wel gaaf ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
hehe leip publiek eerst wordt je het podium op gegooid om vervolgens te stagediven om na een rondje doior de zaal weer opnieuw het podium op gegooid te worden heersende sfeer enneh pat, welke van de 2 gitaristen was jij? met die heersende steve vai dinges ibanez?( = ) in dat geval was ik dat mannetje die de hele tijd naar je zat te staren bij de solo's Je moeder. |
|
quote: |
|
das een serieuze vraag hoor enneh d e s i r e, wie ben je nou dan? en soepkoeltoer wie was jij nou? verwarrend weekendje Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |