|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ok goed...dan zul ju ut nooit zeker weten.. vreet metaal en schyt roest |
|
quote: nee begin de laatste tijd wat minder sociaal te worden en tegen bepaalde dingen te kunnen |
|
Is irl anders nix van te merken |
|
hoe kommut jongen...wil ju erover praten ?? vreet metaal en schyt roest |
|
kunnen deze twee stalkers eens even geband worden? Je moeder. |
|
hoezo stalkers ??? vreet metaal en schyt roest |
|
quote: Hehe, voel je je bedreigd omnivoor? |
|
vreet metaal en schyt roest |
|
Caveman666 = gewoon Peter ofzo (ook wel langharige tekkel) D e s i r e = Mignon (in dat geval) maar ach, is ook niet echt boeiend ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
nope...da zyn wy nie...sorry.. vreet metaal en schyt roest |
|
Neen, Marko....helaarsch......fout gegokt... En ikke lijk in de verste verte nie op Mignon |
|
oN topic GVD |
|
quote: paul kan je dit topic niet gewoon dicht flikkeren t is al geweest en de zinnige reacties zijn ook al gegeven |
|
idd, alleen 2 irri kindjes en wij (2 andere irri kindjes ) Je moeder. |
|
quote: ik tel ons als 4 irri kiddy's jij undertaker mcdoom en ik |
|
quote: No way, jij en karnivoor zijn irritant. Ik en Underfakerd niet. OK nog ff ontopic, God Dethroned heerschte dus zwaar. Alleen jammer dat je hun 2e cd daar niet eens kon kopen. Die miste ik namelijk nog. Ach binnenkort bestel ik hem wel. En ik had me ook voorgenomen om een CC-shirt te kopen, maar wat jammer nu dat die cd-hoes(van de laatste dus) er op stond. Ik vind de hoes namelijk zwaar bagger. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 13-06-2002 1:17] |
|
Hey McDoom... morgen in Apeldoorn zullen we waarschijnlijk "Slough of Despond" van de demo nog eens uit de kast halen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
laat beide bands maar weer snel terug komen!!! Dit zijn bands waar je waar krijgt voor je geld in Apeldoorn Kan ik van weinig bands zeggen die in Gigant stonden. PULVERIZER was WEL machtiggg die moet ik echt weer een keer zien in Apeldoorn ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Huh? Wiewatwaar? |
|
Oeps ik bedoelde morgen (vandaag) in Arnhem... jij beklaagde je toch laatst dat je van Callenish Circle de demo en het debuut het tofste vond...?!?! |
|
Ah, jij bent hoelahoep99 ook. Voor mij hoef je het niet te doen overigens; ik zal daar niet aanwezig zijn. |
|
We doen het lekker toch... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Wie weet doe je er andere mensen nog een plezier mee. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |