|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik dacht dattie een gitarist was excuse me... Je moeder. |
|
Ik vonnut een zeer geslaagd en heerschend avondje Kep ook veel menschen gezien waaronder darkscar, malagthot, undertaker en karnivoor ook..... Alleen ik vonnut wel errug rustig...weinig volk enzooi... |
|
maar wie ben jij nou dan Je moeder. |
|
Ik ben dus de zanger... de solo-gitarist heet Remy (alias Muuk). |
|
hehe oeps, jullie deden het goed hoor over het algemeen beweegt het apeldoornse publiek niet (voor zover aanwezig dan...) dus dan weet je wel genoeg Je moeder. |
|
quote: volgens mij in het stiekem mcdoom onder een andere naam |
|
quote: Neen....ik is geen mcdoom En wie ik wel ben ? Tja...voor jou een raadsel en voor mij een weet |
|
Nou gezien de enorme merchandise-verkoop in Apeldoorn had ik toch wel het idee dat het publiek het waardeerde. Ook al gingen ze dan niet compleet uit hun dak... dus conclusie voor ons zeker een geslaagde avond. Groetjes, Pat. |
|
Je moeder. |
|
quote: |
|
quote: je hebt idd geval een dubbele nick waarom post je anders alleeen in dit topic |
|
Neen...kep geen dubbele nick.....kzit hier maar af en toe...en heb op 1 post na idd alleen nog maar hier gepost..... Maar ja....wa boeit da nou? |
|
geen fuck valt alleen op want dit tyopic gaat nergens over behalve wie jij bent. nooi gedacht dat ik dit ging zeggen: ontopic |
|
mjah...kvonnut iig een geslaagd avondje...verder maar weinig bekende gezien...maarjah..boeie..tgaat om de muziek.. vreet metaal en schyt roest |
|
offtopic wat vullen jullie je profiel gaaf in |
|
mjah...khou nie zoveel van formulieren invullen...maaruh...om jullieweer een beetje verder innut nix te storten...d e s i r e is met my mee naar huis gegaan.. vreet metaal en schyt roest |
|
mjah...khou nie zoveel van formulieren invullen...maaruh...om jullieweer een beetje verder innut nix te storten...d e s i r e is met my mee naar huis gegaan.. vreet metaal en schyt roest |
|
mag dit topic dicht? |
|
wrom ???? vreet metaal en schyt roest |
|
Flauw hoor Viktor...d8 toch wel dat ju tegen een geintje kon :p |
|
vreet metaal en schyt roest |
|
Ik begin te vermoeden wie Caveman is. |
|
owjah joh ???wie issik dan ??? vreet metaal en schyt roest |