|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, zoiets. Gezien de gelijkende outfit is de moslim ook weer de zanger, zie foto hier: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-01-2014 15:50] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Sorry, maar om die laatste zin moest ik gewoon lachen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: De persoon op de voorgrond draagt een keffiyeh Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jezus man, moslim sympatizant! [jaja spelling] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Als ik een zware blunder bega moet ik dat ook gewoon kunnen toegeven, nietwaar Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Dit verdient een kitten! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Dat was dus inderdaad ook mijn interpretatie. |
|
quote:Raar wel. |
|
quote: Nou, gezien hoe zangers zijn is het vermoedelijk niets anders dan terecht! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:En bassisten zouden verplicht bivakmutsen op moeten! |
|
quote: Jaja, je moet het er niet inwrijven Willekeur en dictatuur! |
|
Was ook erg duidelijk eigenlijk. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Mimimimimi. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Dat die met het geweer de blanke is en die op de voorgrond de moslim bedoel je? |
|
quote:Ja. Ik zeg dit enkel om het in te wrijven. :v Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Zijn er geen blanke moslims? |
|
quote: Oh, jawel. Je hebt ze zelfs met rood haar. Mijn fout. |
|
Kijk, zie je wel dat je onbewust bepaalde links legt? Niet om mijn gelijk te halen, maar. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Haal vooral je gelijk, want dan heb ik het ook ; ik ben nl. geheel niet van mening dat mensen niet onbewust bepaalde links leggen. Overigens legde ik hier eerder de link tussen 'Canadees' en 'blank' dan die tussen 'moslim' en 'niet-blank'. Edit: of eigenlijk de link tussen 'Canadese anti-islamitische black metal muzikant' en 'blank', hetgeen ook wel iets te maken zal hebben met de foto's die ik van de bandleden heb gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-01-2014 16:45] |
|
quote: Leef je uit: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3634?hl=racisme Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Vanwaar deze suggestie? De opmerking over onbewuste links geldt in het algemeen, niet alleen binnen de context van racisme. Verder lijkt de link leggen tussen 'blanke' en het zien van foto's van blanke Canadese anti-islamitische black metal muzikanten van Svolder in een topic waar het over blanke Canadese anti-islamitische black metal muzikanten van Svolder dient te gaan me geheel niet racistisch en evenmin off-topic. Of ik mis (opnieuw) iets. |
|
quote:De outfit van de zanger, bedoel ik. Alsof een veganistische band zich in leer steekt. |
|
quote: Als geheel leek het voor mij wat algemener weer, vandaar. Maar zoals je het verder zegt kan het nog best, ja, dus trek je niet teveel van mijn voorbarigheid aan quote: Haha, ja! Klopt inderdaad niet helemaal! Duidelijk tijd voor een interview met Svolder om hun thematische missers onder de aandacht te brengen bij ze. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-01-2014 16:56] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zoiets dacht ik ook al bij het zien van hun namen: Imam Obama Al-Hussein, The Prophet Muhammad en AbraHaraam. Maar anno 2014 mogen we vast gerust aannemen dat het allemaal ironisch bedoeld is. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |