|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook wel bekend als Paul E. Pervertis, Pavel of Perverted Priest. (Imam Obama Al-Hussein dan, niet die Amerikaanse Grote Leider.) [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-01-2014 17:04] |
|
quote: ja, maar dat is nu net een deel van iets ridicuuuul maken. Een veganistische band kan best leer dragen en daaronder een luier bijvoorbeeld, om een asociatie te leggen, maar dat is al wat moeilijker. Leder dragen heeft geen waarde of status an sich (imo) Svolder daagt uit door én anti te zijn én de klederdracht over te nemen die een rechtstreekse relatie met Islam heeft (iho). beetje zoals anti-Koningshuis te zijn en je te verkleden in Friso bvb, om aanstoot te geven. ik zeg maar wat signature |
|
Toch een grapband dan. Meh. |
|
Ridiculizerz FTW signature |
|
Beter hadden ze gadaan alsof ze een allfemaleband zijn en dan allemaal in burka. |
|
quote:Met rokjes die de enkels blootlaten. Lekker shockeren! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: ben ik ook. een korte quote van een nummer genaamd Relenting of the Westerner quote: Dit komt bij mij toch wel een beetje racistisch binnen. Overigens ben ik zeker een moslim sympantisant. Was tot recent nog moslim maar tegenwoordig ???? niet omdat ik me er tegen heb gekeerd maar puur vanwege afnemend gevoel voor spiritualiteit. |
|
Als ze echt voor de boodschap gingen goten ze het wel in een ander jasje. Dit is gewoon provoceren en makkelijk vriendjes scoren in een wereld vol wereldvreemde, langharige uitkeringstrekkers. Boe! Allah Akbar! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |