|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Whiplash Autopsy Black Debbath Dopethrone Coffins Stoner Kebab Bodyfarm Obituary Sleep Dismember reunie Officium Triste The Rotted (was geweldig afgelopen jaar) Dictated Acid Deathtrip |
|
Dark Angel Acheron Demonic Christ Exciter Derketa Nuclear Assault Denial Of God |
|
Waarom suggesties? 80% van de bands staan hier toch tussen: http://tmr-music-promotions.com/roster/ |
|
Ik wilde eigenlijk Y&T voorstellen, maar die zijn vlak voor EMM al voor 3 optredens in Nederland voor hun 40 jarig bestaan dus da's wellicht niet zo interessant. Er is echter nog een aardig bandje wat dit jaar 40 jaar bij elkaar is: RAVEN. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Soilent Green Today is the Day Agoraphobic Nosebleed (moeten ze toch maar eens live gaan spelen) Mutation (als het geen éénmalig project was tenminste) The Levitation Hex Godflesh Neurosis Melt Banana Lustmord (als een soort van afsluiter die op gepaste wijze de nacht inleidt) Arsonists Get All the Girls Zou Buckethead eens willen langskomen? En The Rotted, die waren inderdaad erg goed, mogen zeker nog eens hun ding komen doen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Deströyer 666 Morgoth Tiamat |
|
Dark Fortress |
|
quote: ja vet! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Volgens mij waren deze bands er afgelopen editie ook al. |
|
is het tijdschema al bekend? 100% anti-Kvelgeest |
|
ABSU Infernal Majesty Vektor Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Protector En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sanctuary Overkill Jon Oliva's Pain Autopsy Municipal Waste D.R.I. Wolf Benediction Bareuh... |
|
quote: |
|
Righteous Pigs Lawnmower Deth Protector |
|
Lawnmower Deth... dat bestaat toch al heel lang niet meer? Sowieso een wat middelmatige crossover band imo. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Live ook matigjes, staat me bij. Wehrmacht schijnt ook nog steeds weer te bestaan, lijkt me ook vrij vet om eens te zien, is er vroeger nooit van gekomen. Een reünie van Mercyful Fate lijkt me echter het allervetst. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Altijd wel een paar écht gave bands naar mijn smaak, maar 80% overige ellende en het hoge headbangers/bierzuip/brothers of Metal gehalte in combinatie met de prijs en het feit dat de bands die ik wil zien over alle dagen en afterparty's verspreid zijn doet me ieder jaar weer afhaken. |
|
"het hoge headbangers/bierzuip/brothers of Metal gehalte" Ik ben er de afgelopen jaren niet meer geweest, maar ben je de opera gewend ofzo? |
|
|
|
quote: Zo gaat het op een metal festival. |
|
quote: Helemaal mee eens. Vooral de toevoeging van Gothic bandjes de laatste paar jaren is erg jammer... staat sowieso wat raar tijdens je zogenaamde "Metal Meeting". Sinds de boel van Arnhem naar Eindhoven is verhuist ook niet meer geweest als bezoeker. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Player! Lekker ultiem SLAYYEERR!! roepen |
|
Lord Mantis??? Viscera Trail??? Black seeds of bunny! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |