|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
novembers doom (oude werk) Je moeder. |
|
EVOKEN |
|
Elend Esoteric |
|
Winter en Evoken verder gaat mijn doom kennis niet echt... |
|
cryptal darkness "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Doe mij dan maar Winter. |
|
Voorwaarde voor "echte doom" is dat het nummer minstens een kwartier duurt... |
|
quote:Ja, want dan komen ze pas aan het aantal maten dat een normaal metal nummer er in 3 minuten door rost. |
|
Ik luister nu Bethlehem - Gestern Starb Ich Schon Heute.. JEZUS dit soort muziek bedoel ik dus... op het laatst hoor je een man zo wanhopig schreeuwen dat je gewoon spontaan depressief wordt.. geweldig heeft iemand meer info over deze band? ohja bedankt voor de tips enzo 11.45: restate my assumptions |
|
Bethlehem... ik heb hier nog een CDtje liggen. Reflektionen auf's Sterben. 2 keer geluisterd... een aantal jaartjes geleden. De knakker van Bethlehem heeft trouwens heel wat meegemaakt schijnt. Allemaal maten en een vriendin die zelfmoord pleegde door zich in zijn tuin aan de waslijn op te knopen... |
|
quote: Jezus.. Lekker dan... Staat daar ook dat nummer op waar ik het over had? 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Yep, die staat er ook op. |
|
echte doom is goaf als de vocalist er 5 minuten over doet om: THE SUNLIGHT FLICKERS uit te brengen |
|
In echte doom, komt geen zon voor. |
|
quote:bethlehem is echt niet deprimerend... eerder slaapverwekkend.. I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
quote: Okee, ten eerste zou je met een kettingzaag anaal moeten worden gepenetreerd vanwege het beledigen van MDB En verder, probeer Deinonychus eens. Die's wel lekker depressief. Zenial |
|
Deinonychus, idd... maar ERG saai! Wel een erg getormenteerde stem... |
|
quote: Nou mag jij eens aanwijzen waar ik ook maar iets negatiefs over MDB zeg... Ik vind MDB een erg goede band hoor, maar het straalt voor mij niet zo veel melancholy uit.. 11.45: restate my assumptions |
|
ik vind die stem van de zangen van deinonychus af en toe best wel veel op een zeehond lijken . maar probeer de oude anathema eens is opzich ook wel goed [Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 30-05-2002 21:53] defende nos in proelio |
|
Voor echte depressieve doom verwijs ik nog altijd naar Eyehategod, Dystopia, Grief en Corrupted. |
|
ik blijf bij mdb |
|
quote: Hmm... waar heb je die CD vandaan? 11.45: restate my assumptions |
|
Sommige bands zijn al eerder genoemd; maar goed, DOOOOOMMMM... - Winter - Esoteric - dISEMBOWELMENT - Unholy - Thergothon - Skepticism - Evoken - Khanate P.S. doe wel voorzichtig als je je polsen doorsnijdt. |
|
Ik heb net wat dingen van Evoken gedownload en echt boeien doet het mij niet... next 11.45: restate my assumptions |
|
Hmm kan iemand mij wat songtitels van Winter geven? Want als ik "winter" intyp met AG krijg ik heel veel bagger... 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |