|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb (jaja, heel skaterig, heel standaard zal het wel weer zijn) op mn tas een Metallica, Children of Bodom en een Opeth patch...die mijn lieftallige mamma er voor me opgenaaid heeft... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik heb een aantal jaar met een spijkergeval aan gelopen waar 2 Black Sabbath patches, een Dimu Borgir patch, een Anathema patch, een Blind Guardian patch en een grote Dio backpatch op zaten. Dat ding heb ik dus ooit weggepleurt, na alle patches zorgvuldig verwijderd te hebben. 1 van de Black Sabbath patches is naar een vriend van me gegaan, de rest ligt in de kast. Nu loop ik zo af en toe in een motorjack met patches van Darkthrone, Mayhem, Nifelheim en Marduk (ja, ik weet het). Maar dat is zo nderhand meer een jas die i kalleen naar evenementen en festivals aan doe, waar hij vies mag worden. Ik heb ook nog ergens een Celtic Frost patch liggen die ik graag ergens op wil naaien, alleen de kleur past niet bij de rest van de patches. Oh, en ik heb nog een Dark Funeral patch die ik maar eens ritueel ga verbranden denk ik. |
|
ik heb 2 legerejasjes, 1 zwart 1 groen, beide vol patches, vooral black metal |
|
hij heeft er een. nu niet aan dat niet, ik heb al mijn patches aan hem gegeven (megadeth, iron maiden, slayer je kent het wel) |
|
Ah ik ga dr binnenkort een halen heb al een stapeltje patches (allemaal jaren 80 zooi zowat ) effe kijken op de 2e hands mert... die gaye dingen van tegenwoordig haha Ik, Wil Schuurman |
|
Hee Snagger, interesse in een Dork Funeral en een Dimmu Borgir patch? |
|
Kan iemand me n winkel in rotterdam vertellen waar ik patches kan vinden? Kheb nl. geen zin om ze te bestellen [Dit bericht is gewijzigd door Ðræcko op 30-05-2002 22:17] Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
wel jammer dat je moet beginnen met een niew vestjen, das ferm kut, moet je dan veel festivals mee doen en overal inrollen en afrafelen tot ze er een beetje deftig uit zien. naast patches teken ik ook graag zelf, op de qchterkant van mijne staat ride the lightning geschilderd maareuh 't is aan het afwassen gvd! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Heersch! haha... ik heb trouwens zelf nog een dimmu borgierig liggen whaha Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Sja, ik was wel blij toen er nog geen 1 op mijn jas zat. Nu heb ik er op elek mouw 2 en is het wel genoeg. Da's het jammere... |
|
patches zijn cool. Maar ik heb de generatie van de mouwloze spijkerjackies jammer genoeg niet meegemaakt... |
|
vroeger had ik er echt heel erg veel. vooral van iron maiden metallica etc. nu heb ik er geen een meer, te klein kapot etc. |
|
quote: als je het jammer vind, wat houd je tegen om er zelf een te dragen???? |
|
quote: Mee eens Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
quote:It's the 90's uh, 00's man! Om Austin Powers te quoten... |
|
quote: ja, en dan? bang yr head back to the 80s Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ach, je hebt nog steed rockabillies (hoe schrijf je dat?) hanekam-punkers, skinheads etc. vind je iets mooi, draag het! |
|
quote: Uhm, tsja, ik weet het eigenlijk niet. ik luister wel naast black metal vet veel thrash. Maar ja, past toch niet helemaal bij een gastje van 18 denk ik... thrash |
|
ik cross er al mee rond van mn 17de ik hgerinner nog steeds al die annen hun gezicht toen ik er de school mee binnenwandelde voor de 1ste maal, machtig! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hehe cool Ik heb nog wel zo'n leren jackie waar achterop al een grote nifelheim patch zit. Daar kan nog wel wat bij op |
|
JA JUIST nu je het zegt ik zoek dringend een grote lap leer voor op mn vest, op de rug dus, daar kan dan een airbrush op, rechtstreeks op de vest schijnt niet goed te zijn want dat wast (idd) af.....HELP Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ja en, leeftijd maakt nie uit ik luister sinds m'nb 13e cof slayer marduk etc. en ik heb ook sinds die leeftijd een jasje met zulke patches |
|
da hippie tijd jammer dat ik dat idd niet heb meegemaakt..maar zoiezo ik ben niet breed genoeg om in een spijker kort mouw te loopen... fear me! why?..just do it! |
|
quote:Je moet gewoon naar een leer handel gaan waar ze ook jassen verkopen en reparenen en zo. Kun je het waarschijnlijk we kopen. Of je koopt ergens een 2dehands jekkie waar je een flink stuk uit kan halen... heb je nog wat over ook voor bijvoorbeeld polsbanden... |
|
quote: zelfs karnivor heeft 't en als iemand dun is..... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |